201469
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز؛

کارهای تلفیقی انجام داده‌ایم که بتوانیم بچه‌ها را جذب قرآن کنیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه در خوزستانی که مرکز بزرگان حوزه قرآنی است انتظار داشتیم نمایشگاه قرآن خیلی پرشورتر و پرحرارت‌تر اتفاق بیفتد، گفت: باید بتوانیم با برنامه‌های جدید پای فرزندان جوان و نوجوان خود را به این نمایشگاه باز کنیم.

به گزارش کودک پرس ، میرعبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری قرآن در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز درباره نمایشگاه قرآن امسال با بیان اینکه انتظار ما زیاد است؛ اظهار کرد: در خوزستانی که مرکز صدور آیه‌های بین‌المللی و بزرگان حوزه قرآنی است انتظار داشتیم خیلی پرشورتر و پرحرارت‌تر این اتفاق بیفتد.

حاجتی گفت: از دوستان اداره‌ کل ارشاد خوزستان تشکر می‌کنم که به این امر اهتمام دارند، ان‌شاءالله بتوانیم با برنامه‌های جدید پای فرزندان جوان و نوجوان خود را به این نمایشگاه باز کنیم، کارهای تلفیقی انجام دهیم که بتوانیم بچه‌ها را جذب قرآن کنیم چراکه قرآن هدایت و چراغ راه است و انسان را از مسیرهایی که شیطان در مقابل او می‌گذارد فاصله می‌دهد و ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره حضور سپاه در عرصه امدادرسانی به مردم مناطق سیل‌زده استان خوزستان گفت: سیل باعث شد نگاه ویژه‌ای به مناطق دوردست خود از شهرها پیدا کنیم. شاید کشاورزان، دامداران و مردم روستایی از این جمله بدشان بیاید که بگویم سیل خیر و برکت زیاد داشت؛ این مردم زراعت و احشام خود را از دست دادند؛ اما نگاه‌ها و چشم‌ها را روانه مناطق دوردست کرد که ما یک مقدار در این زمینه خلأ داشتیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان افزود: خداوند به واسطه این سیل ما را به روستاها برد و ممکن بود دشمن از روزنه‌ای به اینجا نفوذ کرده و شاید ما خبر نداشتیم، باعث شد که الآن به سمت این مناطق حرکت کنیم و خدمات خود را به این مردم شریف و بامحبت ارائه کنیم.

حاجتی بیان کرد: اگر سپاه با تمام قامت آمد، برای این است که ما جزئی از مردم و بدنه مردم هستیم. ان‌شاءالله که با مدیریت صحیح در تمام روستاهای سیل‌زده، خدمات خود را با عدالت ارائه کنیم.

منبع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار