187747
۱۳ آذر ۱۳۹۷
رئیس امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور خبر داد؛

فعالیت۱۱۰ مدرسه برای ایرانیان در ۶۰ کشور دنیا/ ارائه نظام بین‌الملل آموزش و پرورش ایران به زبان‌های مختلف

قائم مقام وزیر در امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت: بیش از ۱۱۰ مدرسه در ۶۰ کشور دنیا زبان و ادبیات فارسی را به ایرانیان خارج از کشور ارائه می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، غلامرضا کریمی قائم مقام وزیر در امور بین الملل مدارس خارج کشور در همایش بسیج و تاثیرات آن در معادلات منطقه ای در افق ۱۴۰۴ اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مولفه های مهم ایران چه داخل و خارج از کشوربسیج و تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بسیج بیشترین نقش را دلشته است،گفت:بعد از دفاع مقدس نقش بسیج در عرصه های مختلف سازندگی روز به روز در حال افزایش است.

رئیس مدارس بین الملل آموزش  و پرورش افزود:در چهار دهه گذشته شاهد هستیم تفکر بسیجی در محیط های بین المللی اثر گذار بوده است .

وی یادآور شد: به عنولن مدارس خارج از کشور بیش از ۱۱۰ پتیگاه تحت عنوان مدارس در ۶۰ کشور دنیا فعالیت می کنیم که ضمن آموزش ادبیات و زبان فارسی به ایرانیان خارج از کشور به نوعی چارچوب ارزشها ارائه می شود.

کریمی از تلاش برای ایجاد نظام بین الملل آموزش و پرورش ایران خبر داد و گفت:از این به بعد به زبان های مختلف قابل ارائه به نظام های مختلف دنیاست.
رئیس مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش اضافه کرد:امروز شاهد هستیم عنصر نفوذ ایران در هاور میانه به عنوان یک قدرت محسوب می شود که این برخاسته از تفکر بسیجی است.

 

وی خاطرنشان کرد:امروز یکی از افتخارات نظام صدور تفکر بسیجی به کشورهای منطقه است؛تفکر بسیجی از مرزهای ایران فراتر رفته  است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار