18736
۰۴ تیر ۱۳۹۶

ارسال 150 اثر به دبیرخانه جشنواره تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان

دبیر جشنواره دومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان از تمدید این جشنواره تا نیمه تیرماه خبر داد.

به گزارش کودک پرس، جواد کارگران دهکردی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و دبیر دومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان از تمدید مهلت این جشنواره خبر داد و گفت: تاکنون ١٥٠ کتاب به دبیرخانه جشنواره واقع در شهرکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ارسال‌شده، که از این تعداد ١١٥ کتاب تدوین و چاپ‌نشده و ٣٥ کتاب تدوین و چاپ‌شده است .

کارگران دهکردی افزود: با توجه به درخواست مؤلفان جهت تکمیل کتاب در حال نگارش خود و نیاز به زمان جهت تکمیل آثار و ارسال برای دبیرخانه جشنواره ،فراخوان این جشنواره تا ١٥ تیرماه سال جاری تمدیدشده است .
یادآوری می‌شود؛ استان چهارمحال و بختیاری بعد چند دوره از برگزاری جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در دوره گذشته جشنواره امام رضا(ع)؛جشنواره تولید کتاب رضوی برای کودکان و نوجوانان را برگزار کرد . در دوره قبل 210 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.از تعداد آثار رسیده 64 عنوان کتاب چاپ‌شده و 146 عنوان کتاب آماده چاپ بود. با اعلام اسامی برگزیدگان از سوی هیئت‌داوران و با تجلیل از برترین‌ها، این دوره جشنواره در فرهنگسرای شهرکرد در تاریخ 20 مردادماه 1395 به کار خود پایان داد .
دومین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان در قالب پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در شهرکرد برگزار می‌شود.جواد کارگران دهکردی دبیری این جشنواره را برعهده دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار