187164
۱۰ آذر ۱۳۹۷

دزدیدن هواپیمای کوچک توسط دو نوجوان!+ فیلم

دو نوجوان که پس از دزدیدن یک هواپیمای کوچک اقدام به پرواز با آن کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش کودک پرس ، این ماجرا اگرچه شبیه به یک فیلم کمدی هالیوود است اما واقعا رخ داده است. دو نوجوان اهل ایالت یوتا در آمریکا که اقدام به دزدیدن یک هواپیمای کوچک کرده بودند توسط پلیس این ایالت دستگیر شدند. بنا به بیانیه ای که پلیس این ایالت در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده است این دو نوجوان که 14 و 15 سال سن دارند پس از دزدیدن این هواپیما اقدام به حدود چندین مایل پرواز با آن کرده بودند. بنا به بیانیه پلیس این دو نوجوان موفق شدند این هواپیما را بطور سالم در فرودگاهی در این ایالت فرود آورند.

در بیانیه پلیس آمده است : ” تحقیقات ما نشان می دهد این دو نوجوان 14 و 15 ساله هستند که اوایل این هفته پس از ترک یک خانه گروهی به منطقه ای در غرب یوتا آمده بودند و در منطقه جنسن به همراه دوستان خود  سرگردان بودند. در صبح روز شکرگزاری این دو نوجوان با استفاده از تراکتور وارد یک منطقه پرواز خصوصی شدند و یک هواپیمای تک موتوره تعمیر شده را به سرقت بردند. ”

 

این هواپیما با سرعت بسیار کمی در آسمان پرواز می کرد و این دو نوجوان پس از پرواز و طی چند مایل آن را در فرودگاه در 32 مایلی جنسن روی زمین نشاندند. هنوز انگیزه این دو نوجوان از این اقدام عجیب و سرقت این هواپیمای تک موتوره مشخص نشده است اما پلیس احتمال می دهد آنها برای ماجراجویی دست به این کار زده باشند. انتشار این خبر با واکنش بسیاری از کاربران در فیسبوک همراه بود و آنها تعجب خود را از اقدام این دو نوجوان ابراز کردند. این دو نوجوان اکنون در بازداشتگاه مرکزی یوتا نگهداری می شوند و تحقیقات پلیس از آنها در جریان است.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار