186943
۰۷ آذر ۱۳۹۷
معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مطرح کرد:

معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مطرح کرد: لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب به نسل چهارم

معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کفت: در برنامه‌ریزی‌های چهل سالگی انقلاب بخش کودکان و نوجوان لحاظ، چرا که باید به نسل چهارم دستاوردهای انقلاب معرفی شود.

به گزارش کودک پرس ، رضا جاویدی، در جلسه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در فارس با بیان اینکه دشمنان جنگ ها و عملیات های روانی را در جهت زیر سوال بردن چهل سالگی انقلاب آغاز کردند، اظهار کرد: ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سال انقلاب در قالب ۲۹ کارگروه فرهنگی، هنری، رسانه، اقتصادی، ورزش و جوانان، اقلیت های مذهبی، بسیج، دانشجویی، بهداشت و درمان و… برنامه ریزی خود را آغاز کرده است.

معاون اجرایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه آیت الله دژکام به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم چهلمین سال انقلاب انتخاب شده، افزود: هر کارگروه به یکی از دستگاه ها سپرده شده تا با تکیه بر شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» در راستای اهداف کارگروه برنامه ریزی کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال دهه فجر انقلاب اسلامی با دهه فاطمیه تقارن پیدا کرده بنابراین کارگروه ها با برنامه ریزی دقیق و رعایت شئونات فعالیت کنند همچنین در برنامه ریزی ها بخش کودکان و نوجوان  لحاظ، چرا که باید به نسل چهارم دستاوردهای انقلاب معرفی شود.

جاویدی با اشاره به برخی از فعالیت های کارگروه رسانه، بیان کرد: در بخش رسانه دو برنامه «کارنامه» که با دعوت از استانداران فارس از انقلاب تاکنون به بررسی برنامه ها می پردازد و «دوران» با بررسی دستاوردهای چهل ساله انقلاب از صدا و سیمای مرکز فارس  به مناسبت چهل سالگی انقلاب پخش می شود.

وی یادآور شد: در بخش فضای مجازی، پزشکی، عمرانی و.. برنامه ریزی شده که در پایان دهه فجر استان برتر توسط ستاد کلی معرفی می شوند.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار