18668
۰۳ تیر ۱۳۹۶

توجه یک رسانه چینی به جشنواره بین‌المللی فیلم کودک ایران

یک رسانه مهم ارگانی چین با انتشار گزارشی، ضمن توجه به جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان ایران از حضور شمار زیادی از دست اندرکاران و تولیدکنندگان فیلم‌های ویژه کودکان در این رویداد فرهنگی خبر داد.

به گزارش کودک پرس، یک رسانه مهم ارگانی چین با انتشار گزارشی، ضمن توجه به جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان ایران از حضور شمار زیادی از دست اندرکاران و تولیدکنندگان فیلم‌های ویژه کودکان در این رویداد فرهنگی خبر داد.
سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 9 تا 15 تیر ماه با دبیری علیرضا رضاداد در اصفهان برگزار می‌شود.
«گلوبال تایمز» نشریه ارگانی حزب حاکم چین روز شنبه در گزارشی نوشت: انتظار می رود که فیلمسازانی از نزدیک به ۴۰ کشور جهان در این جشنواره که در شهر اصفهان برگزار می شود، شرکت کنند.
یکی از اهداف برگزاری جشنواره به نوشته رسانه چینی یافتن راهکارهایی برای شناخت استعدادهای جوان برای فیلم های هنری و کودکان است.
گزارش همچنین یادآور می شود که فیلمسازان کشورهای مختلف دنیا در این رویداد بزرگ در ایران که یک هفته به طول می انجامد راه های گسترش همکاری ها برای پیشبرد صنعت فیلم کودکان و نوجوانان و جوانان را نیز بررسی خواهند کرد.
گزارش با بیان اینکه فیلم هایی از چین، کانادا، روسیه، آمریکا، بنگلادش، ژاپن، هند، ترکیه، دانمارک، هلند، قطر، فرانسه و آلمان در این جشنواره حضور دارند، یکی از برنامه های جالب توجه در این دوره را برگزاری مسابقه فیلم های انیمشین عنوان کرده است.
گفتنی است، با نظر هیات داوران بخش بین‌الملل، چهار فیلم کوتاه و نیمه‌بلند، سه فیلم کوتاه و نیمه‌بلند پویانمایی و دو فیلم بلند داستانی از ایران در بخش بین‌الملل سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان حضور دارند.

منبع : ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار