251711
۰۷ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه گاردین

چین رتبه دوم را در هزینه های تربیت کودک درجهان دارد

یک مرکز تحقیقات برجسته چینی فاش کرد که چین یکی از گرانترین کشورهای جهان در حوزه تربیت کودکان است و در این زمینه از آمریکا و ژاپن پیشی گرفته است.

به گزارش کودک پرس ، یک مرکز تحقیقات برجسته چینی فاش کرد که چین یکی از گرانترین کشورهای جهان در حوزه تربیت کودکان است و در این زمینه از آمریکا و ژاپن پیشی گرفته است.

روزنامه گاردین نوشت:« بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات جمعیت «یوآ»، میانگین هزینه تربیت کودکان در چین تا سن ۱۸ سالگی بالغ بر ۵۳۸ هزار یوآن چین(۴۲۹۳۲۴۰۰۰۰ تومان ) است که ۶.۳ برابر تولید ناخالص داخلی سرانه در این کشور می باشد.

این روزنامه افزود:« برای کودکانی که در شهرهای چین بزرگ می شوند، متوسط هزینه به ۶۶۷ هزار یوآن می رسد که چین را پس از کره جنوبی در زمینه گران ترین کشورها درهزینه های تربیت کودک در جایگاه دوم قرار می دهد. »

این مؤسسه در گزارش خود به این نتیجه رسید که کاهش نرخ زاد و ولد تأثیر عمیقی بر پتانسیل رشد اقتصادی چین، پویایی در نوآوری، شاخص حس خوشبختی مردم و حتی جوان سازی ملت چین دارد و دلیل اساسی این که چین تقریبا پایین ترین نرخ باروری در جهان را دارد این است که از بالاترین هزینه های فرزنددار شدن رنج می برد

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار