موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
18654
۰۳ تیر ۱۳۹۶
در مراسمی با هدف ترویج فرهنگ عمل به قوانین ترافیکی؛

روزی توام با اشک و لبخند در بوستان آموزش ترافیک منطقه 4

مراسمی با عنوان یادواره آسیب دیدگان تصادفات با حضور جمعی از شهروندان عزیز که در اثر سانحه تصادف دچار معلولیت جسمی شده بودند، شهروندان منطقه 4، مسئولان معاونت حمل و نقل و ترافیک و سفیران ترافیک این منطقه، نماینده ای از سازمان بهزیستی تهران، برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس، مراسمی با عنوان یادواره آسیب دیدگان تصادفات با حضور جمعی از شهروندان عزیز که در اثر سانحه تصادف دچار معلولیت جسمی شده بودند، شهروندان منطقه 4، مسئولان معاونت حمل و نقل و ترافیک و سفیران ترافیک این منطقه، نماینده ای از سازمان بهزیستی تهران، برگزار گردید. آسیب دیدگان تصادفات از زندگی پیش و پس از تصادف خود گفتند. از محدویت هایشان، مشکلات فراران جسمی، دوره های درمان و همچنین از سختی رفت و آمد در معابر شهری، موضوعاتی را عنوان کردند.

در صحبت های این شهروندان، تأکید بر آموزش، فرهنگ سازی و عمل به قوانین ترافیکی بسیار حائز اهمیت بوده و نکات ارزنده ای را به مخاطبین خویش بیان نمودند.

در پایان مراسم، قرار نامه ای با هدف حمایت از حضور هر چه با کیفیت تر و آسان تر شهروندان کم توان، توسط مسئولان و حضار امضاء گردید و پروژه مناسب سازی بوستان های آموزش ترافیک تهران از بوستان آموزش ترافیک منطقه 4 و به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه، آغاز گردید.

سفیران ترافیک امید آن دارند که با الگو سازی بوستان ترافیک منطقه 4 در حوزه مناسب سازی برای حضور شهروندان کم توان، سایر بوستان های ترافیک تهران نیز بر این امر مهم اهتمام ورزند.

کوثر بائی تبار خبرنگار کودک پرس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار