5498
۲۶ شهریور ۱۳۹۵

امضاء تفاهم نامه همکاری میان کانون پرورشی واداره کل راهداری قزوین

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش کودک پرس   در راستای همکاری های مشترک  نشستی بین اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و رحمت شعبانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین و روسای ادارات و کارشناسان دو دستگاه برگزار شد.

رحمت شعبانی در این مراسم تصریح کرد: این اداره کل با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و استفاده از امکانات موجود آمادگی دارد با برنامه ریزی مناسب گام های ارزنده ای را برای ارتقا شاخص های فرهنگ ایمنی و ترافیک کودکان و نوجوانان بردارد.

اروجی افزود: با بهره گیری از نظرات کارشناسان اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای و امکانات فراهم شده در کانون در جهت ارتقای شاخص های فرهنگی و تربیتی کودکان و نوجوانان استان در سطح مدارس و کانون های فرهنگی و تربیتی پتانسیل های بسیار خوبی وجود دارد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این تفاهم همکاری فرصت موثری برای رسمی کردن و جدی نمودن فعالیت های مشترک فراهم شود و با آموزش کودکان و نوجوانان شاهد ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک و در نتیجه کاهش سوانح و تصادفات رانندگی و همچنین تلفات ناشی از آن در استان باشیم.

 

 

 

منبع:   مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار