18497
۳۰ خرداد ۱۳۹۶
آموزش های ترافیکی چه نقشی در کاهش این آمار دارند؟

هر چهار دقیقه یک کودک بر اثر حوادث ترافیکی جان میسپارد

از قدیم تا به امروز بدلیل بروز سوانح ترافیکی جبران ناپذیر بخصوص در کشور خودمان یکی از دغدغه های والدین مراقبت از فرزندان خود در مقابل رفتارهای نا ایمن ترافیکی می باشد بخصوص و درهنگام عبور از خیابان دست فرزند خود را محکم تر می گیرند تا سالم به مقصد برسند.

به گزارش کودک پرس، از قدیم تا به امروز بدلیل بروز سوانح ترافیکی جبران ناپذیر بخصوص در کشور خودمان یکی از دغدغه های والدین مراقبت از فرزندان خود در مقابل رفتارهای نا ایمن ترافیکی می باشد بخصوص و درهنگام عبور از خیابان دست فرزند خود را محکم تر می گیرند تا سالم به مقصد برسند.

قطعا شما هم کودکان دست فروش را داخل خیابان های شهر و لابه لای ماشین ها دیده اید اما آیا این کودکان والدینی نگران ندارند؟ آیا والدین آن ها فرزندانشان را دوست ندارند؟ آیا صدمه دیدن فرزندانشان برایشان اهمیتی ندارد؟

بی شک این کودکان هم پدر و مادری چشم به راه دارند و با کوچکترین آسیب دیدگی برای فرزندشان قلب هایشان به درد می آید، اما از روی ناچاری، مشکلات اقتصادی و… جگر گوشه های خود را روانه خیابان ها می کنند.

حال معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه10 شهرداری تهران در بوستان آموزش ترافیک در ماه پرفضیلت و پر برکت رمضان تعدادی از کودکان کار را به صرف افطار دعوت کرده تا حداقل بتواند با آموزش رفتارهای ایمن ترافیکی سطح آگاهی کودکان را ارتقا داده تا کمتر خود را در معرض خطرات قرار دهند.

به امید روزی که تمامی کودکان سرزمینمان مشغول کسب علم و دانش و بازی های کودکانه خود باشند.

و در آخر سپاس فراوان از شهردار محترم منطقه10 شهرداری تهران، شرکت پیشگامان آرین و آویژه، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 10 شهرداری تهران، ، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 11 شهرداری تهران، سفیران ترافیک منطقه 4شهرداری تهران، سفیران ترافیک منطقه 8 شهرداری تهران وجمعی از خیرین که در این امر مهم ما را یاری کردند.

خبرنگار کودک پرس

راضیه کاهانی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار