185607
۲۲ آبان ۱۳۹۷
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

جشن تجلیل از فعالان جام باشگاه‌های کتاب کودک و نوجوان برگزار خواهد شد

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی جشن تجلیل از فعالان جام باشگاه‌های کتاب کودک و نوجوان ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، یاسر محمدپور در جلسه هماهنگی برنامه های هفته کتاب در سالن اجتماع شهدای هنرمند ارشاد گفت:جشن تجلیل از فعالان جام باشگاه های کتاب کودک و نوجوان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 29 آبان ماه در تالار حافظ برگزار می شود.

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: تجلیل از مربیان و فعالان حوزه کتاب بخش مهمی از این برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب خواهد بود.

این مقام مسئول، تاکید کرد: ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه یک رسالت ارزشمند است که در قالب جام باشگاه های کتاب در بین اقشار کودک و نوجوان صورت می گیرد زیرا این قشر جزو آینده سازان کشور مطرح هستند.

محمدپور، افزود: چنین مراسم ارزشمند به سطح کشور به صورت سراسری برگزار خواهد شد که نشان از اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه دارد.

وی، اظهار داشت: افزایش سرانه مطالعه در جامعه نیازمند هماهنگی بیش از پیش دستگاه های فرهنگی و متولی این امر را می طلبد که در استان اردبیل با توجه به آمار جایگاه مناسبی را در کشور داریم.

معاون فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، یادآور شد: آمادگی کامل در برگزاری برنامه های مشارکتی در حوزه کتاب را داریم و از فعالان این حوزه به صورت استانی تجلیل خواهد شد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار