183818
۰۹ آبان ۱۳۹۷

پرنیا با موهای رنگ شده به آغوش مادر برگشت/ تلاش‌های جمعی مردم در فضای مجازی نتیجه داد

فرمانده انتظامی استان البرز از پیدا شدن پرنیا، کودک سه ساله کرجی خبر داد که پس از سه ماه با موهای رنگ شده به آغوش مادر برگشت.

به گزارش کودک پرس ، «پرنیا» سه ماه گذشته در حالی که مادرش برای لحظه ای دست او را رها کرد تا برای برادر هم سن و سال او خرید کند در بازار روز خرمدشت کرج، گم شد.

مادر پرنیا شیروانی، معتقد بود، فرزندش را ربوده اند. حدسی که پس از سه ماه از جریان گم شدن این کودک به یقین تبدیل شد.

جستجو برای یافتن پرنیا آغاز شد. همراه با اقدامات پلیس، تصویر پرنیا کوچک در فضای مجازی منتشر شد و در نهایت همت جمعی مردم، وسیله ای شد تا پرنیا بار دیگر به آغوش مادر برگردد.

« سردار عباسعلی محمدیان» در این خصوص گفت: متهمان پرونده ربوده شدن این کودک سه ساله به جرم آدم ربایی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفته اند.

فرماندهی انتظامی استان البرز توضیح داد: همزمان با اعلام خبر مفقود شدن پرنیا شیروانی از روز شنبه (27 مرداد) جستجوها آغاز شد.

وی افزود: تلاش شبانه روزی پلیس برای این پرونده در قالب تشکیل جلسات تخصصی با حضور کارآگاهان خبره پلیس استان در سراسر کشور آغاز شد.

سردار محمدیان بیان کرد: متناسب با تلاش های صورت گرفته، ماموران منزل زوج جوانی را در قزحصار کرج شناسایی می کنند که پرنیا را با ظاهری تغییر یافته در یکی از اتاق های خانه پنهان کرده بودند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار