182869
۰۲ آبان ۱۳۹۷

راه‌اندازی باشگاه‌های کتابخوانی در ابرکوه

اولین باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ابرکوه در مدرسه دخترانه شاهد شهید آدمی با معرفی کتاب “شیر در کتابخانه” در قالب اجرای نمایش عروسکی آغاز بکار کرد.

به گزارش کودک پرس ، حمیدرضا بصیری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه، گفت: باشگاه های کتابخوانی کودکان و نوجوانان عنوان طرحی پیشرو و پویا برای راه‌اندازی و فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی در سراسر کشور بوده و حاصل مشاهده فعالیت کودکان و نوجوانان و رسیدن به شناختی از روش‌ها و علایق فردی و اجتماعی آنان است.

وی ضمن تشکر از مدیران و معلمان مدرسه شاهد افزود: هر مربی که در یکی از دستگاه‌های آموزشی یا فرهنگی شهر فعال است (معلمان ، روحانیان ، مربیان کانون پرورش فکری ، کتابداران کتابخانه‌های عمومی و غیره) می‌تواند با مراجعه به اداره ارشاد باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان خود را راه‌اندازی کند.

در این مراسم  که با حضور قیومی معاون آموزش و پرورش و طاهره موسویان دبیر ستاد ترویج کتابخوانی برگزار شد ، کبری ستار مشاور طرح باشگاه های کتابخوانی شهرستان ابرکوه گفت: برخی از اهداف اجرای این طرح آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط کتاب‌فروشی ، انتخاب و خرید کتاب ، مطالعه و بحث درباره کتاب ، چرخش کتاب در میان همسالان ، ارزیابی کتاب بر اساس نظر شخصی و دفاع از نظر خود در جمع همسالان است که مشارکت دانش آموزان در بحث کتاب و کتابخوانی را بیشتر می کند.

 

باشگاه های کتابخوانی مدرسه دخترانه شهید آدمی شامل؛یار پنددان ، زیرگنبد کبود ، پیچک ، دانای بی زبان ، فرشته های کتابخوان و یار مهربان است که به مدیریت خانم صالحی مشغول به فعالیت هستند.

 

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار