181826
۲۵ مهر ۱۳۹۷
همایش یاوران کوچک حسینی؛

مدیر کل بهزیستی استان زنجان: آموزه‌های دینی سبب تقویت باورهای کودکان و نونهالان می‌شود

محمد محمدی در همایش یاوران کوچک حسینی افزود: خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی کانون تولد و رشد کودک است و رعایت اصول تربیتی و حقوق کودکان پیوند عمیقی با نوع نگرش خانواده‌ها دارد.

به گزارش کودک پرس ، مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه آموزه های دینی از سوی نهاد خانواده در کودک بنیان گذاشته شده است گفت: این باور باعث تقویت و توجه کودکان و نونهالان به ارزش ها در طول دوره های زندگی می شود.

محمد محمدی در همایش یاوران کوچک حسینی افزود : خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی کانون تولد و رشد کودک است و رعایت اصول تربیتی و حقوق کودکان پیوند عمیقی با نوع نگرش خانواده ها دارد.
وی به اهمیت برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی در کنار سایر آموزش ها برای کودکان اشاره نمود و اظهار کرد:کودکان در سنین پایین ظرفیت خوبی برای تربیت و آموزش صحیح توسط مربیان مهدها بشمار می روند.

این مقام مسئول متقارن شدن هفته ملی کودک را با ایام سوگواری ماه محرم بسیار باارزش دانست و خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین نقش مربیان مهدهای کودک اهمیّت دادن به فرهنگ عاشورایی و برانگیختن شور حسینی در کودکان است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به فعالیت 165 مهد کودک شهری و روستایی در سطح استان تصریح نمود : بر این اساس در حال حاضر 3 مهد چهار ستاره ، 9 مهد سه ستاره 14 مهد دو ستاره ، 6 مهد یک ستاره تحت نظارت بهزیستی استان زنجان فعالیت می نمایند.
وی گفت: در حال حاضر 6 هزار کودک در سطح استان زنجان از خدمات تربیتی و نگهداری مهدهای کودک بهره مند می گردند.

گفتنی است: مقارن شدن با هفته ملی کودک و ایام سوگواری شهادت حضرت رقیه (سلام‌الله علیها) مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان زنجان با اجتماع در حسینیه اعظم همایش یاوران کوچک حسینی را برگزار نمودند.

 

 

 

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار