موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
18117
۲۵ خرداد ۱۳۹۶
مدیرکل بهزیستی خوزستان خبر داد؛

شناسایی 2700 کودک بازمانده از تحصیل در خوزستان

غلامرضا صدیق‌راد، با بیان اینکه به تدریج وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل بهبود خواهد یافت، گفت: 2هزار و 700 نفر کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده است، اما 1 هزار و 217 نفر به بهزیستی معرفی شده‌اند که باید روی آن ها کار شود.

به گزارش کودک پرس،  مدیرکل بهزیستی خوزستان بیان داشت: به منظور حمایت از 600 نفر نیز با موسسات خیریه تفاهم‌نامه بسته شد، و موسسات طرف قرارداد مشخص و کارهای عملیاتی انجام و مبالغ داده شده به افراد نیز توزیع شد.

غلامرضا صدیق‌راد، مدیرکل بهزیستی خوزستان با بیان اینکه به تدریج وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل بهبود خواهد یافت، گفت: 2هزار و 700 نفر کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شده است، اما 1 هزار و 217 نفر به بهزیستی معرفی شده‌اند که باید روی آن ها کار شود.

وی علت بازماندن کودک از تحصیل، چگونگی عمل کردن در ارتباط با مشکل کودکان خیابانی و بازمانده از تحصیل و تفکیک بازماندگان از تحصیل و تعداد کودکانی که ترک تحصیل کرده‌اند، از همدیگر را 3 کار مهم در برخورد و حل این مشکل برشمرد.

صدیق‌راد اظهار کرد: در مورد کودکان بازمانده از تحصیل با 10 موسسه خیریه تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد تا از خانواده‌های آن ها حمایت شود.

منبع :  باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار