180014
۱۶ مهر ۱۳۹۷
همزمان با هفته ملی کودک؛

بچه‌های وصال و خانه خورشید میهمان کانون پرورش فکری شدند

همزمان با اولین روز از هفته ملی کودک، جمعی از کودکان «خانه خورشید» و دبستان «وصال» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند بازدید کردند

به گزارش کودک پرس ، جمعی از کودکان دبستان وصال و خانه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست «خانه خورشید» بیرجند همزمان با اولین روز از هفته ملی کودک از مرکز فرهنگی هنری شماره یک فراگیر بیرجند بازدید کردند.
در این بازدید برنامه های مختلفی از جمله ساخت کاردستی، قصه گویی، نمایش فیلم، مسابقه و بازی، ساخت سفار و شعرخوانی برای این کودکان اجرا شد.

برنامه های هفته ملی کودک، کارگاه آموزشی «چگونه دخترانه زیستن» با حضور فاطمه شاهبیکی از مدرسان موسسه امام حسین (علیه السلام) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ بیرجند برگزار شد.

این کارگاه با هدف تبیین نقش و جایگاه دختران در خانواده و جامعه، اصلاح نگرش دختران نسبت به خود، استفاده از فرصت دختر بودن در جامعه و نحوه ارتباط گیری دختران با سایر اعضای خانواده «پدر، مادر، برادر و خواهر» برگزار شد.

گفتنی است، برنامه های هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از ۱۴ الی ۲۰ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» در سراسر استان اجرا می شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار