179449
۱۲ مهر ۱۳۹۷

«سینما کانون» به شکل رایگان میزبان کودکان در هفته کودک

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اشاره به اینکه هفته جهانی «کودک» امسال با شعار «آینده را باید ساخت» اجرایی می شود، گفت: کودکان می توانند به طور رایگان در «سینما کانون» به تماشای فیلم بنشینند.

به گزارش کودک پرس ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ضمن تبریک فرارسیدن هفته جهانی «کودک» که امسال با شعار «آینده را باید ساخت» اجرایی می شود، گفت: کودکان در این هفته می توانند به شکل رایگان در مرکزهای این کانون در سراسر فارس، ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه همچون سال های گذشته برنامه های مختلفی در مرکزهای مختلف این کانون اعم از سیار، ثابت، پستی و روستایی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: نمایش رایگان فیلم در «سینما کانون» برای بچه های عضو کانون از مهمترین برنامه های این هفته است.

افتخاری، دیدار با کودکان با استاندار فارس و اجرای سوگواره عاشورایی را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام هفته کودک دانست، اظهارداشت: با توجه به تقارن این ایام با دهه سوم محرم، آموزش غیر مستقیم آموزه های دینی و اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورا در دستور کار قرار دارد تا هم حرمت این ایام حفظ شده و هم برنامه های هفته کودک اجرایی شود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار