178519
۰۸ مهر ۱۳۹۷

تهیه روزنامه دیواری با موضوع «بچه های محرمی» در کتابخانه عمومی ولایت اهواز

مسئول کتابخانه عمومی ولایت اهواز از تهیه روزنامه دیواری با موضوع«بچه‌های محرمی» توسط اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، زینب قنواتی، مسئول کتابخانه عمومی ولایت اهواز با بیان اینکه تهیه روزنامه دیواری حس همفکری و تعاون را بین کودکان افزایش داده و باعث تقویت روحیه همکاری در آن ها می شود اظهار داشت: روزنامه دیواری با موضوع «بچه های محرمی» با همکاری اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه تهیه شد.

 

وی کودکی را دوران ریشه دواندن عنوان و اذعان کرد: هر چیزی که در دوران کودکی به کودک آموخته شود و با احساس مثبتی عجین گردد، یک ریشه در وجود او می دواند که در مابقی عمر، آن ریشه در حد توانش رشد خواهد نمود، اکنون در ماه محرم جا دارد ریشه یک ارتباط عرفانی و معنوی بین کودکان و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) شکل دهیم.

 

 

قنواتی بیان داشت: این برنامه در ماه محرم حسینی و با اهداف ایجاد همبستگی بین اعضای کودک و نوجوان کتابخانه و معرفی امام حسین (علیه‌السلام) برای کودکان برگزار شد.

 

 

مسئول کتابخانه عمومی ولایت اهواز افزود: اگر بتوانيم در كودكان يك هويت اسلام و حسينی ايجاد كنيم آن‌ها خود را شايسته می دانند و در خيلی از مواقع زمانی كه در معرض ناهنجاری قرار می گيرند می توانند خويشتنداری كنند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "تهیه روزنامه دیواری با موضوع «بچه های محرمی» در کتابخانه عمومی ولایت اهواز"

به نظر بنده همفکری خوب است.اما تکبر موجب میشود مدیر خدا را از یاد ببرد.
در ضمن روزنامه دیواری پیشنهاد من و من بچه ها را جمع کردم.
لطفا به حق قضاوت کنید. در غیر این صورت خداوند حق مظلوم را از ظالم خواهد گرفت.

آخرین اخبار