178347
۰۷ مهر ۱۳۹۷

کارگاه آموزشی مربیان باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در بهارستان برگزار شد

کارگاه آموزشی مربیان باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با حضور مربیان، کارشناسان و مسئولان شهرستانی در بهارستان برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، کارگاه آموزشی مربیان باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ویژه تسهیلگران به منظور کسب مهارت‌های لازم توسط مربیان فعال در سطح شهرستان در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان برگزار گردید.

گفتنی است که کارگاه آموزشی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان بهارستان و با حضور غلامرضا آبکار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان، عزت‌الله عسگری مسئول فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مربیان و تسهیلگران این شهرستان به مدت دو روز برگزار شد.

تسهیلگران در این کارگاه مهارت‌های لازم و مورد نیاز برای آموزش کودکان و نوجوانان بهارستانی را به دست آوردند و مقرر شد هر یک از آنان به ایجاد حداقل یک باشگاه کتابخوانی در سطح شهرستان بهارستان اقدام نمایند.

آبکار در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی با تقدیر و تشکر از حضور فعال مربیان و تسهیلگران حاضر، بیان داشت: بدون تردید این رویداد مهم فرهنگی، گامی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان بهارستان می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان بهارستان در سال گذشته اولین تجربه حضور در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوانان را داشت، تبیین کرد: در سال ۹۶، شهرستان ما به واسطه فعالیت‌های باشگاه کتابخوانی «لبخند خدا» توانست در سطح کشور به عنوان یکی از باشگاه‌های برتر مطرح شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان درپایان با ابراز امیدواری از توانایی پیشرفت شهرستان در حوزه کتاب و کتابخوانی، افزود: بهارستان با وجود استعدادهای بسیاری که در این حوزه دارد، می تواند در سال جاری نیز همانند سال گذشته در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوانان بدرخشد.

گفتنی است که در این کارگاه آموزشی قاسم‌پور که در سال گذشته جزء برترین تسهیلگران جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور شد، به عنوان مدرس دوره حضوری پر رنگ داشت و مطالب مفیدی را به حاضرین در جلسه ارائه کرد.

 

درپایان کارگاه آموزشی مربیان باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، در مورد جام باشگاه‌های کتابخانی و نحوه بهتر اجرا شدن این رویداد فرهنگی بین اعضاء و سرپرست اداره تبادل نظر شد.

 

 

 

 

منبع: بهارستانه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار