178206
۰۷ مهر ۱۳۹۷
با حضور فرماندار جاسک؛

مدال‌آوران کاراته جاسک تجلیل شدند

مدال‌آوران نونهال و نوجوان کاراته جاسک در رقابت‌های کشوری در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش کودک پرس ، آیین تجلیل از مدال آوران نونهال و نوجوان کاراته جاسک با حضور محمد رادمهر فرماندار جاسک، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک و مربیان کاراته این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد از مدال آوران دختر و پسر در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در اصفهان و قم در سال جاری نیز برای این بندر ساحلی افتخارآفرینی کردند نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.
عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک در این مراسم اظهار کرد: ورزشکاران رشته کاراته جاسک در رده دختران و پسران مجموعا بیست هشت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز در مسابقات یاد شده کسب کردند و موجب خوشحالی جامعه ورزش این شهرستان شد.
وی افزود: این ورزشکاران با حمایت‌های مالی فرماندار، ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری و شورای اسلامی شهر جاسک، اداره بندر و دریانوردی، اداره ورزش و جوانان و بخشدار مرکزی به مسابقات کشوری اعزام شدند.

سپس فرماندار جاسک با بیان اینکه ورزشکاران جاسک دارای استعدادهای فراوانی هستند گفت: همه باید به ورزش جاسک کمک کنیم، و ورزش موحب شادابی سلامتی، تندرستی و امید در جامعه می‌شود، اضافه کرد: ورزش باعث می‌شود که جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم و تنها راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی ورزش است.

رئیس شورای ورزش جاسک در این شهرستان بیان داشت: به مدال آوران این شهرستان گفت شما دل مردم جاسک را شاد کردید شما سفیران واقعی جاسک هستید که در سطح کشور افتخارآفرینی کردید و ما بدنبال اسپانسر و حامی برای تیم‌های ورزشی این منطقه هستیم.
وی با اشاره به تلاش رئیس ورزش و جوانان جاسک در امر گسترش ورزش و برنامه ریزی برای نسل جوان تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: از ورزش جاسک، هیات‌ها و باشگاه‌های این شهرستان حمایت خواهم کرد و مطمئن هستم جاسک در ورزش دارای استعداد، قابلیت و ظرفیت بالایی است و باید به ورزش این منطقه توجه خاص و ویژه‌ای شود.

 

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار