موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/کودک پلاس
17515
۰۶ خرداد ۱۳۹۶

اجرای طرح «یه لقمه مهربانی» ویژه کودکان‌کار جنوب‌تهران

طرح "یه لقمه مهربانی" از جمله طرح های مدیریت شهری در راستای رسیدگی به اقشار کم برخوردار است که همزمان با ماه مبارک رمضان نیز توزیع بسته های غذای گرم بین نیازمندان شناسایی شده در محله‌های کم‌برخوردار و کوره‌پزخانه های حاشیه ای منطقه 20 انجام می‌شود.

به گزارش کودک پرس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین مسلمی گفت: طرح “یه لقمه مهربانی” از جمله طرح های مدیریت شهری در راستای رسیدگی به اقشار کم برخوردار است که همزمان با ماه مبارک رمضان نیز توزیع بسته های غذای گرم بین نیازمندان شناسایی شده در محله‌های کم‌برخوردار و کوره‌پزخانه های حاشیه ای منطقه 20 انجام می‌شود، البته این طرح در سایر مناطق 22 گانه تهران نیز اجرا خواهد شد.

مسلمی ادامه داد: تاکنون 3 هزار نفر از نیازمندان محله های کم‌برخوردار، کودکان کار، ایتام و افراد نیازمند روستاهای حاشیه‌ای و کوره‌پزخانه ها از طریق فعالان اجتماعی و کارشناسان حوزه‌های اجرایی مدیریت شهری شناسایی شده اند که شامل طرح یه لقمه مهربانی ماه مبارک رمضان قرار می گیرند.

معاون اجتماعی شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این طرح بر اساس جلب مشارکت خیرین و ظرفیت‌های محلی و همچنین حمایت از اقشار آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر به اجرا درآمده است، افزود: علاوه بر خیرین و نیکوکاران، مجموعه‌های تهیه غذا نیز می‌توانند در جهت اطعام نیازمندان با این طرح مشارکت کنند.

بر اساس این گزارش شهروندانی که علاقه مند به شرکت در این طرح خیرخواهانه هستند می‌توانند به مرکز خدمات و آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه 20 واقع در شهر ری میدان سلمان فارسی مراجعه کنند و یا با شماره 96029443 تماس بگیرند.

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار