175053
۱۸ شهریور ۱۳۹۷
در بخش دو نفره؛

صعود بدمینتون بازان به فینال غرب آسیا

بدمینتون بازان نوجوان ایرانی به مسابقه فینال دونفره غرب آسیا در لبنان راه یافتند.

به گزارش کودک پرس ، مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی (زیر ۱۵ و ۱۷ سال) در قسمت دونفره تیمی امروز در سالن بدمینتون شهر بیروت پایتخت لبنان آغاز شد و تیم‌های دونفره ایران با پیروزی برابر تیم‌های دونفره غرب آسیا به مرحله نهایی راه یافتند.

تیم دونفره علی حیاتی و محمد زرچی زیر ۱۵ سال پسران ایران در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲ بر ۱ عراق را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی در مصاف با تیم دونفره لبنان با نتیجه ۲ بر صفر برنده شد و به فینال رسید.

همچنین تیم دونفره نیما رستم پور و شایان رضاربابی زیر ۱۷ سال ایران در مرحله نیمه نهایی به دیدار تیم دونفره عراق رفت و این تیم نیز با پیروزی ۲ بر صفر راهی دیدار مرحله نهایی شد.

در قسمت دختران نیز تیم دونفره فاطمه بابایی و فاطمه مونس خواه زیر ۱۵ سال از ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دونفره لبنان رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و به مرحله نهایی راه یافت.

همچنین تیم دونفره کیمیا آزادواری و یگانه تفرشی دختران زیر ۱۷ سال در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم دونفره سوریه رفت و با برتری ۲ بر صفر برار این تیم به مرحله نهایی راه یافت.

همچنین در انفرادی رده سنی زیر ۱۵ سال، محمد زرچی و علی حیاتی به فینال راه یافتند. شایان رضا ربابی و نیما رستم پور در مسابقات انفرادی زیر ۱۷ سال به نیمه نهایی رسیدند.

فاطمه بابایی و فاطمه مونس خواه در مسابقات انفرادی زیر ۱۵ سال دختران به نیمه نهایی صعود کردند و کیمیا آزادواری و یگانه تفرشی در انفرادی زیر ۱۷ سال دختران به نیمه نهایی رسیدند.

لازم به ذکر است در این مسابقات آقایان موسی و سم مسئولان بدمینتون توسعه آسیا جهت شناسایی و انتخاب نفرات برتر به کمپ‌های تمرینی بدمینتون آسیا حضور دارند.

مسابقات بدمینتون قهرمانی غرب آسیا رده سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال در روز‌های شانزدهم تا هجدهم شهریور در سالن بدمینتون شهر بیروت با حضور بدمینتون بازان کشور‌های غرب آسیا برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار