174319
۱۳ شهریور ۱۳۹۷

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی نماز کودک، نوجوان و خانواده در استان ایلام

جلسه از دوره آموزشی تربیت مربی نماز کودک، نوجوان و خانواده با حضور حدود ۳۰ نفر از روحانیون(خواهر و برادر) استان ایلام در محل سالن اجتماعات امور آب استان برگزار گردید.

به گزارش کودک پرس ، به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز با حضور رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام دوره آموزشی تربیت مربی نماز کودک، نوجوان و خانواده با حضور حدود ۳۰ نفر از روحانیون(خواهر و برادر) استان در  محل سالن اجتماعات امور آب استان برگزار گردید .در این دوره آموزشی که با استقبال خوب روحانیون مواجه شد.

حجه الاسلام و المسلمین نبی نژاد روحانی اعزامی از مرکز تخصصی نماز قم به عنوان استاد و مدرس دوره، آموزشها و مهارتهای لازم را در سه حوزه کودک، نوجوان و خانواده به شرکت کنند گان دردوره مذکور ارائه نمود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام در آغاز دوره ضمن خیر مقدم به حجه الاسلام و المسلمین نبی نژاد روحانی اعزامی از مرکز تخصصی نماز قم وشرکت کنندگان دردوره ، یادآور شد: که شرکت کنندگان در این دوره پس از فراگرفتن مهارتهای لازم می توانند به عنوان مدرس تخصصی نماز در حوزه های کودک، نوجوان و خانواده فعالیت نمایند و نقش چشمگیری در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در جامعه ایفانمود، وی تصریح کرد: شیوه‌های دعوت کودکان و نوجوانان و خانواده پیرامون نماز از مهمترین محور‌های آموزشی این کارگاه است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار