173880
۱۱ شهریور ۱۳۹۷

جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در بجنورد آغاز شد

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان خراسان‌شمالی با فیلم «وای آمپول» در بجنورد آغاز به کار کرد.

به گزارش کودک پرس ، طاهر خرمی، مدیر مرکز فرهنگی و هنری ایده اظهار کرد: سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در خراسان‌شمالی به دلیل برپایی جشنواره تئاتر رضوی از عصر روز گذشته ۱۰ شهریور در بجنورد با اکران فیلم «وای آمپول» آغاز به کار کرد.
وی با بیان اینکه این جشنواره تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد، گفت: در این جشنواره پنج فیلم خارجی و هفت فیلم داخلی در حوزه کودک و نوجوان اکران خواهد شد که در مجموع ۱۲ فیلم و هر روز دو فیلم در ساعت‌های ١٨ و ٢٠ در این جشنواره برای عموم علاقمندان به ویژه کودکان و نوجوانان در سینما گلشن بجنورد در حال اکران است.

خرمی با ذکر اینکه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان استان در اصفهان از هشتم تا ۱۴ شهریورماه برگزار شد، عنوان کرد: امسال برای نخستین بار اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان به شهرستان‌ها داده شده است.

وی با اشاره به اکران پنج فیلم خاطره انگیز دوران کودکی همانند شهر موش‌ها، کلاه قرمزی، دره شاپرک‌ها و گلنار به صورت رایگان، ادامه داد: با توجه به اینکه انجمن سینمای جوان مجهز به دستگاه‌ سیار اکران فیلم بوده بنابراین این فیلم‌ها در فضاهای عمومی اکران می‌شود.

خرمی بیان کرد: سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان به منظور معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین المللی و زمینه سازی حضور فعالان سینمای کودک و نوجوان و ارتباط موثر آنان با مخاطبان آثار سبب رشد و رونق تولید و نمایش آثار سینمای کودک و نوجوان می‌شود.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار