17214
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

راه اندازی اولین کتابخانه سیار شهری خراسان‌شمالی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خراسان‌شمالی با اشاره به وجود پنج هزار جلد کتاب در این کتابخانه، گفت: این کتابخانه سیار به برخی از بازهای فکری نیز تجهیز بوده و همه به صورت رایگان می توانند از خدمات آن استفاده می‌کنند.
به گزارش کودک پرس، منیرصادقی اظهارکرد:  13 اردیبهشت ماه جاری اولین کتابخانه سیار شهری استان در شهر شیروان راه اندازی شده و طی روزهای آینده این کتابخانه سیار در بجنورد نیز افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به وجود پنج هزار جلد کتاب در این کتابخانه، ادامه داد: این کتابخانه سیار به برخی از بازهای فکری نیز تجهیز بوده و همه به صورت رایگان می توانند از خدمات آن استفاده می‌کنند.

صادقی با اشاره به استقرار این کتابخانه سیار در پارک ها و مساجد، افزود: این طرح با هدف ارائه خدمات به دانش آموزان و کودکان مناطق محروم و حاشیه شهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به جمعیت دانش آموزی موجود در شهر شیروان ایجاد چهار کتابخانه در این منطقه ضرورت دارد، عنوان کرد: این در حالی است که این شهر دارای یک کتابخانه ثابت بوده که از قدمت بسیاری برخوردار است.

صادقی تصریح کرد: هم اکنون مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در شهرستان شیروان از سال 90 کلنگ زنی شده و متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار هنوز در مرحله فوندانسیون است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز دارای یک هزار و 200 متر زیر بنا است، عنوان کرد: با توجه به نیاز این شهرستان برای راه اندازی فضاهای فرهنگی، امیدواریم مسئولان شهرستان شیروان در راستای تامین اعتبار به منظور تکمیل این پروژه بیش از پیش مساعدت لازم را انجام دهند.

منبع  : ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار