247827
۲۰ شهریور ۱۴۰۲
هفته ملی کودک

نشست هماهنگی برنامه های “هفته ملی کودک” کانون استان مرکزی

اولین نشست هماهنگی برنامه های “هفته ملی کودک” با حضور محمد امین باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، اولین نشست هماهنگی برنامه های “هفته ملی کودک” در روز شنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ با مرجعیت کانون پرورش فکری در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد.
این نشست تخصصی با حضور محمد امین باقری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، مسلم احمدلو معاون فرهنگی کانون استان و صدیقه داودآبادی و علیرضا رحیمی کارشناسان اداره کل کانون استان و همچنین مدیران ، نمایندگان دستگاهها و نهادهای دولتی برگزار شد.

احسان منصوری مدیر کل کانون استان مرکزی دراین خصوص گفت: روز و هفته ملی کودک از مهمترین مناسبتهایی است که همه ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود. برنامه های این هفته به منظور توجه به حقوق کودکان و برنامه ریزی برای بهبود شرایط زندگی آنان برگزارمی شود.بنابراین، هفته ملی کودک فرصتی است تاجامعه به کودکان و نیازهای آنان توجه بیشتری داشته باشد و برنامه هایی برای مراقبت و حمایت از آنهاانجام دهد.

وی در ادامه اظهار داشت: جایگاه و هویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و لزوم مرجعیت این دستگاه در حوزه‌ی تخصصی کودک و به منظور هم گرایی و هم افزایی کلیه نهادها و سازمانهای فعال در حوزه کودک ما را برآن داشت تا با هماهنگی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی مدیران ونمایندگان دستگاهها و نهادهای دولتی در استانداری نشست تخصصی برگزار و در خصوص کلیت برنامه های  هفته‌ ملی کودک تصمیم گیری شود.

وی خاطر نشان کرد: با حضور همه‌ی فعالان حوزه‌ی کودک و حمایت استاندار محترم انشاالله خدمت رسانی بیشتر و بهتری به کودکان و نوجوانان استان صورت پذیرد

منصوری افزود: هفته ملی کودک از تاریخ ١۵ لغایت ٢١ مهر در سراسر کشور برگزار می‌گردد و شعار امسال هفته ملی کودک “کودکی بهتر، زندگی بهتر” عنوان شده است.

در پایان احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری یادآور شد: هدف از اجرای برنامه های “هفته ملی کودک” جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی ها، نیازها و خواسته های کودکان امروز است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار