241414
۲۳ آبان ۱۴۰۰

ضرورت برخورداری مربیان پیش دبستانی از دانش و مهارت تربیت دینی

علیرضا رحیمی گفت: ما اگر بخواهیم نسل آینده کشورمان مهدی باور و مهدی یاور باشند باید برنامه های مدونی را داشته باشیم؛ باید مربیان دارای صلاحیتی برای تربیت کودک و نوجوان بویژه در رویکرد تربیت اسلامی پرورش یابند.

به گزارش کودک پرس ،علیرضا رحیمی معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از کتاب کار ۴ جلدی «یاران آفتاب» که توسط معاونت کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: فرموده مقام معظم رهبری اینبار و در زمینه تعلیم و تربیت کودک روی زمین نماند؛ در موضوع تعلیم و تربیت کودک اساسنامه مرتبط با آن تدوین و تنظیم شده است.

وی افزود: ما اگر بخواهیم نسل آینده کشورمان مهدی باور و مهدی یاور باشند باید برنامه های مدونی را داشته باشیم؛ باید مربیان دارای صلاحیتی برای تربیت کودک و نوجوان بویژه در رویکرد تربیت اسلامی پرورش یابند.

رحیمی با تأکید بر اهمیت تربیت کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: می بایست مربیان پیش دبستان از توانمندی لازم در زمینه تربیت اسلامی برخوردار گردند.

معاون ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش پرداختن به خلأهای موجود در زمینه های محتوایی عرصه تربیت اسلامی را ضروری دانست و گفت: باید منابع، امکانات و دوره های مختلف در راستای تربیت دینی گسترش یافته و به سایر کشورهای اسلامی و مسلمانان سراسر جهان ارائه شوند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار