171435
۲۷ مرداد ۱۳۹۷

چهار هزار نونهال و نوجوان یزد جذب مدارس فوتبال و فوتسال شدند

رئیس کمیته پایه و استعدادیابی هیات فوتبال یزد می‌گوید: چهار هزار نفر از نونهالان و نوجوانان این استان در ۲۱ مدرسه فوتبال و فوتسال جذب و ساماندهی شدند.

به گزارش کودک پرس ، محمود انصاری افزود: از این تعداد 17 مدرسه در رشته فوتبال و بقیه در فوتسال در یزد و 9 شهرستان دیگر استان جذب و فعالیت دارند.
وی هدف از راه اندازی اینگونه مدارس را شناسایی، جذب، آموزش و سازماندهی علاقه مندان و ارتقای سطح علمی و عملی آنها با حضور مربیان مجرب ذکر کرد.
این مسئول ورزشی خاطر نشان کرد: شناخت استعدادها و پرورش آنها در مدارس فوتبال و فوتسال به توسعه این رشته ها و تقویت تیم ها و باشگاه های ورزشی بسیار کمک می کند.
به گفته انصاری فدراسیون و هیات فوتبال بر اساس مقررات در طول سال بر نحوه فعالیت مدارس زیر پوشش نظارت دارد و علاوه بر آموزش باید به مسائل فرهنگی نیز توجه کنند.

وی برگزاری جشنواره استعدادیابی و معرفی نفرات برتر به جشنواره کشوری را برای حضور در تیم های ملی جزو برنامه های مهم هیات در خصوص فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال ذکر کرد.

استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 47 هیات ورزشی، 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده، 25 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و 75 تیم در لیگ استان دارد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار