171319
۲۵ مرداد ۱۳۹۷

برگزاری کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان یزد

کارگاه آموزشی سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان یزد برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ،سبحان برقی، مسئول دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوان کودک و نوجوان استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، کارگاه آموزشی سومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان یزد برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه بیش از 50 نفر از تسهیلگران علاقمند به حوزه کودک و نوجوان که در زمینه کتابخوانی فعالیت دارند، حضور پیدا کردند و در آن به مدت 16 ساعت با شیوه های صحیح ترویج فرهنگ مطالعه بین کودکان و نوجوانان و همچنین شیوه نامه جام باشگاه های کتابخوانی آشنا شدند.

 

 

مسئول دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوان کودک و نوجوان استان یزد خاطرنشان کرد: جام باشگاه های کتابخوانی طرحی ملی است که در سال جاری سومین دوره آن در حال برگزاری است که در استان یزد نیز همزان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

برقی ادامه داد: در این جام، تسهیلگران پس از آموزش به ثبت باشگاه در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام می کنند که هر باشگاه متشکل از حداقل 12 نفر است و در مدت 3 الی 4 ماه جلسات هفتگی خود را در مکان های از پیش اعلام شده و طبق ضوابط مشخص برگزار می کنند.

 

 

وی گفت: در انتهای دوره نیز مربیان گزارش فعالیت خود را به دبیرخانه های استانی ارسال می کنند و اعضای باشگاه هم در بخش های مسابقه ای، فیلم موبایلی، نامه ای به نویسنده و کتاب برگزیده شرکت می کنند.

مسئول دبیرخانه جام باشگاه های کتابخوان کودک و نوجوان استان یزد ادامه داد: در اختتامیه این دوره از جام باشگاه ها از اعضای برگزیده تجلیل می شود و به مرحله کشوری اعزام می شوند.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار