موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
17116
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

بن 30درصدی یک انتشارات‌کودک برای نمایشگاه‌کتاب

انتشارات پرتقال امسال با بیش از 50 عنوان کتاب جدید برای کودکان و نوجوانان به سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌رود.

به گزارش کودک پرس، انتشارات پرتقال امسال با بیش از 500 عنوان کتاب تازه برای کودکان و نوجوانان به سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌رود. مجموعه کتاب‌هایی چون «نجات ارداس» و «بیگ نیت» و «طلسم آرزو» که تاکنون چند جلد از آن‌ها به چاپ رسیده است، کامل شده و به‌صورت یک مجموعه کامل در اختیار علاقه‌مندانی که این مجموعه‌ها را تاکنون تهیه و دنبال کرده‌اند، قرار می‌گیرد.

از دیگر کتاب‌هایی که این نشر در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد کرد «دریا قرمز نیست»، «کبوترهای وحشی» که یک درام پرالتهاب است و «شاید عروس دریایی» و «ماهی روی درخت» و «وسط ناکجا آباد» هستند. در هرکدام از این کتاب‌ها به نوعی به دغدغه‌های کودکان و نوجوانان پرداخته‌ شده است.

البته آثار فانتزی و شادی چون «دُری و هیولاهایش» و «اژدهاها» و «جوک و جوک‌تر» و… هم در میان کتاب‌های نشر پرتقال دیده می‌شود.

جشن تولد یک‌سالگی انتشارات پرتقال رویداد دیگری است که در نخستین روز از نمایشگاه کتاب امسال با حضور اهالی مطبوعات برگزار می‌شود. در این مراسم مترجمان و نویسندگانی که آثارشان در نشر پرتقال منتشر شده نیز حضور دارند.

انتشارات پرتقال در نمایشگاه کتاب امسال با طرح تخفیفی 20+10 درصد که بُن آن در تلگرام و سایت این انتشارات قابل دسترسی برای عموم است، قصد دارد با 10 درصد تخفیف بیشتر از تخفیف 20 درصدی معمول در نمایشگاه، کتاب‌هایش را در اختیار علاقه‌مندان به آثارش قرار بدهد.

منبع : ایبنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار