168521
۰۹ مرداد ۱۳۹۷

طرح تربیتی شهید بهنام محمدی نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در راستای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت مدارس و مساجد اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، محمود عباسی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: طرح شهید بهنام محمودی نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است.

وی به چالش های پیشرو و ظهور تکنولوژی های مدرن همچون رسانه های بیگانه را مورد توجه قرار داد و گفت: این رسانه ها در تلاش هستند تا با ایجاد معضلاتی در بین دانش آموزان، مسائل تربیتی را مورد حمله قرار دهند.

این مقام مسوول با بیان اینکه لزوم پرهیز از موازی کار و ایجاد برنامه های متمرکز به جهت محدودیت منابع بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، خاطرنشان کرد: هر سازمان وتشکلی باید برای اثرگذاری مفید و موثر طرح های تربیتی در مدارس تلاش کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه سخنان خود به اجرای طرح هجرت و بازساری و مرمت در 188 عرصه اشاره کرد و گفت: این طرح با 200 میلیون تومان اجرایی می شود.

عباسی با بیان اینکه اردوهای جهادی دانش آموزان در ایام فراغت از تحصیل دانش آموزان اجرا می شود، تصریح کرد: این اردوها نقطه عطفی برای کارهای گروهی قلمداد می شود.

وی با بیان اینکه زندگی آپارتمان نشینی از یک سو و تلاش برای نخبه پروری در مدارس  از سوی دیگر انجام کارهای گروهی را به مراتب کمرنگ نموده است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان با حضور در اردوهای جهادی با کارهای گروهی بیشتر آشنا می شوند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار