موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/پزشکی و سلامت
16814
۲۱ فروردین ۱۳۹۶

حمايت ۸۷ حامی از کودکان بیمار سخت‌درمان

مجمع خیرین سلامت همدان با جذب حمایت‌های مالی خیرین توانسته است بخشی از هزینه‌های درمانی بیماران کودک مبتلا به بیماری قلبی، بیماران کودک ناشنوا و غیره را تامین کند.

به گزارش کودک پرس، حمید شاکر‌ی‌صفت با اشاره به بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان خاطرنشان کرد: کمک به بیماران سخت‌درمان نیازمند به منظور تأمین بخشی از هزینه‌های درمانی، کمک به بیماران کودک مبتلا به بیماری قلبی نیازمند به منظور تامین بخشی از هزینه‌های درمان، کمک به بیماران کودک ناشنوای نیازمند با هدف کاشت حلزون شنوایی برای آنها، کمک به کودکان مبتلا به شکاف لب و کام نیازمند به منظور تامین بخشی از هزینه‌های درمان و کمک در رفع مشکلات جانبی بیماران نیازمند سخت‌درمان از جمله اهداف ماست.

وی با اشاره به اینکه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان، با محوریت رفع دغدغه و نگرانی بیماران سخت‌درمان نیازمند تشکیل شده است، اظهار کرد:‌ مساعدت عالمانه به بیماران سخت‌درمان نیازمند، تعامل با مراکز درمانی در راستای رفع مشکلات درمانی بیماران نیازمند و جذب مشارکت‌های مردمی و… از جمله اهداف امور مددکاری مجمع خیرین سلامت است.

وی با اهمیت به فرهنگسازی و تبلیغ در راستای مساعدت مالی و معنوی به گروه هدف، گفت: در گروه تلگرامی جمعیت «باران رحمت» امور مددکاری مجمع خیرین سلامت، عضویت و پرداخت آبونمان ماهیانه توسط افراد، توزیع صندوق صدقات از طریق مجمع خیرین سلامت، عضویت در طرح سخاوت، مساعدت موردی و مقطعی، مشارکت در طرح زیبای طعم مهربانی، اهداء نذورات و یا هزینه نذورات به مجمع خیرین سلامت، اهداء نذر قربان، سبد غذایی یا هزینه آن و … پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرای «طرح سخاوت» درصدد رفع گره‌ای از مشکلات بیماران نیازمند هستیم، گفت: با اجرای طرح طعم مهربانی( اطعام بیماران نیازمند) کمک به رفع سوء تغذیه بیماران نیازمند از جمله اهداف است.

شاکری‌صفت با اشاره به دریافت نذورات مختلف خیرین و اهدا به بیماران نیازمندان واقعی، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به هزینه‌های سنگین درمان بیماران سخت‌درمان و به منظور جذب و هدایت مشارکت خیرین در عرصه سلامت، امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اقدام به  حمایت از بیماران سخت درمان در قالب «طرح سخاوت» کرده است.

وی با بیان اینکه در طرح سخاوت حامیان وجوه مورد تعهد خود را با ذکر بیمار مورد حمایت به حساب مجمع خیرین سلامت واریز می‌کنند که مبالغ با مدیریت امور مددکاری مجمع برای درمان بیماران در قبال فاکتور درمانی پرداخت می‌شود، گفت: در این راستا حامیان از نزدیک با سایر مشکلات بیماران آشنا می‌شوند و در حد توان نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌کنند.

مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از وجود  82 بیمار سخت‌درمان نیازمند زیر پوشش «طرح سخاوت» خبر داد و افزود: در این راستا 87 حامی از این بیماران حمایت می‌کنند.

منبع: فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار