موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/استانها
16806
۲۱ فروردین ۱۳۹۶

دوره آموزشی تربیت مربی قرآنی کودک در اهواز

دوره آموزشی تربیت مربی قرآنی کودک توسط موسسه مشکات در اهواز برگزار می‌شود. این دوره با محوریت آموزش مفاهیم دینی از 27 فروردین ماه به مدت 5 روز برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس، حسن صحرانورد، مدیر مؤسسه قرآنی مشکات با اشاره به اینکه ظرفیت شرکت در این دوره ۵۰ نفر است، افزود: این دوره به صورت روزانه و با هدف تربیت مربیان کودک و خردسال با محوریت آموزش مفاهیم دینی برگزار خواهد شد. همزمان با برگزاری این دوره، کارگاه تجوید در ۵ روز نیز به حاضران در جلسه آموزش داده خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآنی مشکات اهواز با بیان اینکه دوره تربیت مربی کودک در این مؤسسه برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در این دوره در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه بانوان مربی قرآن تدوین شده است، افزود: این دوره ۲۷ فروردین‌ماه آغاز خواهد شد و تا ۸ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. اکبر آشورخانی به عنوان مدرس این دوره به بانوان حاضر در جلسه آموزش خواهد داد.

صحرانورد عنوان کرد: این دوره ۵ روزه در نقش مکمل دوره تربیت مربی کودک قرآن‌آموزان ارائه خواهد شد و تمام محتویات آموزشی آن توسط مؤسسه قرآنی مشکات تهیه شده است.

وی همچنین از برنامه‌ریزی جهت برگزاری اولین گردهمایی مساجد اهواز از سوی این موسسه در تاریخ ۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: این گردهمایی به منظور برنامه‌ریزی جهت برگزاری کلاس‌های قرآنی در فصل تابستان ویژه تمام قشرهای جامعه برگزار خواهد شد.

منبع: ایکنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار