21573
۱۸ مرداد ۱۳۹۶

برگزاری دوره تخصصی تربیت کودک در کرمان

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بینات با هدف تربیت صحیح کودکان بر طبق آموزه‌های اسلامی، دوره تخصصی ویژه مادران برگزار می‌کند.

امیر اسدی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بینات در گفت‌وگویی ضمن تشریح کلاس‌های تخصصی در این مؤسسه، از برگزاری دوره تربیت کودک ویژه مادران خبر داد و گفت: دوره یک هفته‌ای تربیت کودک ویژه مادران از روز شنبه، ۲۱ مردادماه تا روز ۲۶ مردادماه، با حضور کارشناسان از شهر مشهد مقدس در کانون اندیشه اسلامی شهر برگزار می‌شود که تاکنون حدود ۱۶۰ نفر در این دوره ثبت نام کرده‌اند.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بینات درباره جزئیات این طرح افزود: دوره آموزشی آموزه‌هایی که مربی و والدین به عنوان دو بال تربیتی کودک باید بگذرانند تا آموخته‌های کودک یکنواخت باشد. اهمیت تربیت کودک و تعریف صحیح جایگاه تربیت اسلامی، پرورش روحیه اعتماد به نفس، عزت نفس، خودباوری و خود اتکایی کودک، ایجاد حس امنیت، آرامش، آزادی، کرامت و استقلال در کودک از مهمترین اهداف برگزاری این دوره است.
اسدی همچنین کلاسهای تخصصی مؤسسه قرآنی بینات را اینچنین تشریح کرد: در مؤسسات قرآنی کلاسهای حفظ، روخوانی و روانخوانی با حضور مربی قرآن به صورت روزمره برگزار می‌شود اما در مؤسسه ما در کنار این کلاس‌ها، جلسات تکمیلی هم با حضور اساتید نخبه شهر برگزار می‌شود که قرآن آموز مربی را در کنار خود می‌بیند و حس صمیمیت بیشتری نسبت به او پیدا می‌کند و در همین جلسات، قرآن‌آموز مشکلات خود را در خصوص حفظ، روخوانی یا روان‌خوانی با اساتید مطرح می‌کند.
مدیر مؤسسه قرآنی بینات از تعامل مؤسسه با خانواده قرآن‌آموزان خبر داد و گفت: در مؤسسه بینات، ما سعی کرده‌ایم با مادران قرآن‌آموزان، ارتباط و تعامل ویژه داشته باشیم، به نحوی که در جلسات خصوصی که با مادران برگزار می‌کنیم، توضیحاتی پیرامون رفتار آنها با قرآن‌آموزان در منزل داده می‌شود و یا از خطرات استفاده از ماهواره‌ها و خطرات پیرامون کودکان مباحثی را مطرح می‌کنیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه امروز آخرین روز ثبت نام در دوره تخصصی تربیت کودک است گفت: امروز، ۱۸ مردادماه آخرین روز ثبت‌نام در دوره تخصصی تربیت کودک است و این دوره عصرها در دو بخش از ساعت ۴ تا ۵ و سی دقیقه و ۶ تا ۷ عصر در کانون اندیشه اسلامی واقع در کرمان خیابان ابوحامد، جنب اداره اوقاف برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۰۳۵۴۰۷۱۴۲ در شبکه اجتماعی تلگرام برای ثبت نام تماس حاصل کنند.
یادآور می‌شود مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بینات در استان کرمان، بلوار جهاد، کوچه ۵۶ روبروی مسجد المهدی واقع شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار