167369
۰۳ مرداد ۱۳۹۷
ابتکار:

زیرساخت‌های لازم برای حمایت از کودکان فراهم شده است

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت برای اجرای لایحه حمایت از کودکان و نوجوان آمادگی کامل دارد و زیرساخت‌های لازم در این زمینه فراهم شده است.

به گزارش کودک پرس ، معصومه ابتکار در ادامه جلسه علنی امروز – چهارشنبه – مجلس به نمایندگی از دولت به دفاع از لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان پرداخت و اظهارداشت: در حال حاضر سازمان بهزیستی، شبکه اورژانس اجتماعی را در چند سطح در کشور تاسیس کرده و بیش از 400 مرکز این اورژانس و خدمات مشاوره فعال هستند.

وی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، مجلس باید از سزمان بهزیستی حمایت کند چرا که این سازمان در حال توسعه خود طبق قانون برنامه ششم توسعه است.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: اقدامات سازمان بهزیستی یکی از بهترین روش‌های مداخله در آسیب‌های اجتماعی است و قطعا هم دولت برنامه هایش را در این زمینه با حمایت مجلس پیش می برد.
ابتکار همچنین اظهارداشت: در ماده ششم این لایحه که یکی از مهم ترین بندهاست به تقسیم کار دستگاه های دولتی دراین زمینه پرداخته شده، دولت در همه زمینه ها هم آمادگی دارد و هم زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده است، ان شاءالله این موضوع در بودجه های سنواتی هم پیش بینی شود.

وی ادامه داد:در برنامه ششم توسعه هم راستای این لایحه، پیش بینی های خوبی شده است، اگر بحث های بودجه ای دستگاه هایی مثل سازمان بهزیستی حل شود، می‌تواند به خوبی به وظایف خود عمل کنند.
به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی ماده 6 لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان وظایف دستگاه های مختلف از جمله سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، وزارت کشور، وزارت تعاون، وزارت آموزش و پرورش و سازمان صدا و سیما را در جهت حمایت از کودکان و نوجوانان مشخص کردند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار