165630
۲۴ تیر ۱۳۹۷

ورود مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن به رفع مشکلات خانواده دو معلول سنندجی

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور در مورد شرایط سخت زندگی دو کودک معلول سنندجی، گفت: تیمی برای بررسی مشکلات این خانواده تعیین می‌کنیم و مشکل مسکن آنها را حل خواهیم کرد.

به گزارش کودک پرس ، اواخر هفته گذشته بخشی از زندگی دو کودک معلول که در یکی از روستاهای اطراف شهر سنندج زندگی می‌کنند در قالب گزارشی با عنوان «روزهای ناآرام «آرام»» در خبرگزاری فارس کردستان به تصویر کشیده شد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شوورای اسلامی در گام نخست برای بررسی مشکلات این خانواده در کوتاه‌ترین زمان ورود و با حضور مدیرکل بهزیستی کردستان و شورای روستا و تعداد دیگری از مسوولان زمینه رفع بخشی از مشکلات این خانواده فراهم شد.

 

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور نیز به محض دیدن این گزارش طی تماس تلفنی با خبرگزاری فارس خواستار ارائه اطلاعات کامل‌تری از این خانواده شد و اظهار کرد: در راستای رفع مشکل این خانواده نشستی با مجموعه بهزیستی برگزار کردیم و مقرر شد تیمی برای گرفتن گزارش کامل از این خانواده به این روستا اعزام شوند.

حمیدرضا سهرابی تاکید کرد: اهتمام لازم برای رفع مشکل این خانواده وجود دارد و به صورت ویژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن این موضوع را پیگیری و به سرانجام خواهیم رساند.

 

وی با بیان اینکه ایجاد بستر برای خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد در روستاها یکی از اولویت های بنیاد مسکن است، گفت: یکی از مشکلات در این راستا کمبود منابع مالی است اما به عنوان متولی این حوزه تمام تلاش خود را در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم به کار گرفته‌ایم.

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور اضافه کرد: برخی افراد به صورت شخصی با توجه به شناختی که از این نهاد و اهداف و وظایف آن دارند به بنیاد مسکن مراجعه می‌کنند اما در این میان هستند افرادی که شاید اصلا اسمی از ما نشنیده باشند اما نیاز جدی به خدمات‌رسانی دارند.

 

وی گفت: این آمادگی را داریم که در صورت اطلاع‌رسانی این رسانه در مورد افرادی که در روستاها واقعا نیاز به حمایت بنیاد مسکن دارند، ورود پیدا کنیم.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار