163605
۱۳ تیر ۱۳۹۷
حجت الاسلام غلامی خبر داد؛

شرکت بیش از ۲ هزار جوان و نوجوان لرستانی در طرح اوقات فراغت

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت در ۴۰ پایگاه اوقات فراغت، گفت: بیش از دو هزار جوان و نوجوان لرستانی در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، تبلیغات اسلامی لرستان، در جمع خبرنگاران از آغاز طرح اوقات فراغت در استان خبر داد و گفت: پایگاه های اوقات فراغت در همه شهرستان ها فعالیت خود را آغاز می کند.

وی با اشاره به تشکیل ۴۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی در لرستان افزود: این پایگاه ها با محوریت ۲۰ پایگاه هسته فرهنگی جوان و ۲۰ پایگاه بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان فعالیت دارند.

حجت الاسلام غلامی در ادامه به استقبال نسل جوان و نوجوان از طرح اوقات فراغت اشاره و عنوان کرد: امسال بیش‌ از دو هزار نفر در استان لرستان برای شرکت در پایگاه های اوقات فراغت نام نویسی کرده اند.

وی بر ضرورت غنی‌سازی طرح اوقات فراغت ویژه نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و گفت: در این راستا برنامه های دینی، فرهنگی و اجتماعی با حضور مبلغان در این پایگاه ها برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان هدف از غنی سازی اوقات فراغت و شرکت جوانان در کلاس های اوقات فراغت خاطرنشان کرد: حضور نسل جوان و نوجوان در این کلاس ها فرصتی مناسب برای بصیرت بخشی بین این قشر و مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به تشکیل کلاس های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: از دیگر اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت در پایگاه های اوقات فراغت جذب جوانان به مساجد و تربیت نسلی انقلابی است.

منبع: خبرگزاری رسا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار