163462
۱۲ تیر ۱۳۹۷

۴ هزار جوان و نوجوان ایرانشهری در طرح صالحین سپاه شرکت دارند

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر درجنوب سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار جوان و نوجوان این شهرستان با شرکت در طرح جوانه‌های صالحین سپاه پاسداران از برنامه‌های اوقات فراغت این طرح در تابستان استفاده می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ پاسدار حسین پودینه اظهار داشت: تقویت و ارتقاء بسیجیان در زمینه های معرفتی، بصیرتی، مهارتی و علمی و کیفی سازی حلقه های صالحین از جمله اهداف طرح جوانه های صالحین است.

وی افزود: ایجاد فضای شور و نشاط در مساجد، ترغیب بیشتر خانواده ها به حضور فرزندان در مساجد و پایگاه های بسیج، جذب حداکثری دانش آموزان و دانشجویان به خانواده بزرگ بسیج، رشد بسیجیان در زمینه های مهارتی و علمی و تقویت ابعاد معرفتی بسیجیان از جمله نتایج و پیامدهای مورد انتظار از طرح جوانه های صالحین است.

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: پر کردن اوقات فراغت، مهارت آموزی و توانمند سازی جوانان و نوجوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره تا پایان تابستان است.
سرهنگ پودینه با اشاره به تهاجم فرهنگی و عرصه جنگ نرم دشمنان علیه کشور به ویژه جوانان و نوجوانان تصریح کرد: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و آگاهی بخشی هر چه بیشتر آنان با مفاهیم دینی و بصیرتی می تواند توطئه های ننگین دشمنان را نقش بر آب کند.

ایرانشهر در 337 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار