157808
۰۸ خرداد ۱۳۹۷

کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری هرمزگان آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: نام‌نویسی کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت از روز یکشنبه در تمام مرکزهای این کانون آغاز شده و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد.

به گزارش کودک پرس ، ناهید سلیمانی احمدی اظهار داشت: این کلاس ها در رشته های «پرورش خیال، مینیاتو، رباتیک، خوشنویسی، فعالیت ‌های علمی، نجوم، کودک و کارآفرینی برگزار می شود.

وی افزود: دانش آموزان و اعضای کودک و نوجوان کانون برای بهره برداری مفید و موثر از تعطیلات تابستانی خود می توانند هم چنین در کلاس های هنرهای دستی و بومی، زیست ‌شناسی و تشریح، منبت کاری، معرق و مهندسی و کارآفرینی نام نویسی کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان ابراز کرد: در کنار این فعالیت ‌های ویژه، کلاس های سفال، خوشنویسی، قرآن، نمایش خلاق، نقاشی و کاردستی نیز برگزار می شود.
سلیمانی احمدی هم چنین زمان آغاز بکار کلاس ‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان را از 27 خرداد در 15 مرکز ثابت فرهنگی هنری این کانون اعلام کرد.

به گفته وی، کلاس های تابستانه کانون پرورش فکری هرمزگان در 5 مرکز در بندرعباس و 10مرکز نیز در شهرستان های میناب، سیریک، جاسک، ابوموسی، هرمز، قشم، بنردلنگه، حاجی آباد، فین و بستک آماده برگزار می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: با توجه به حضور مربیان توانمند و پرتلاش کانون پرورش فکری کانون، پیش بینی می کنیم تابستان امسال نیز استقبال خانوده‌ ها از کلاس های تابستانی قابل توجه باشد.

سلیمانی احمدی یاد آور شد: سال گذشته نیز افزون بر 7 هزار نفر در کلاس های تابستانه این کانون شرکت کردند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار