155227
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

افزایش ۲۵ درصدی دیابت در دانش‌آموزان انگلیسی

کارشناسان دانشگاه لندن در تازه‌ترین بررسی‌های آماری خود دریافتند، بیش از ۴ میلیون کودک انگلیسی دچار چاقی یا اضافه‌ وزن هستند.

به گزارش کودک پرس ، تازه‌ترین بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد،‌ نرخ ابتلا به دیابت در دانش‌آموزان انگلیسی ۲۵ درصد رشد کرده است.

 

کارشناسان دانشگاه لندن در تازه‌ترین بررسی‌های آماری خود دریافتند، بیش از 4 میلیون کودک انگلیسی دچار چاقی یا اضافه‌ وزن هستند.

محققان هشدار می‌دهند، 80 درصد کودکانی که در دوره مدرسه با مشکل چاقی یا اضافه‌وزن مواجه هستند، در ادامه زندگی نیز از مشکل چاقی رنج می‌برند که این مسأله، خطر مرگ زودهنگام را افزایش می‌دهد؛ ضمن اینکه تقریباً اکثر آنها در معرض دیابت نوع 2، بیماری‌های قلبی و عروقی و انواع سرطان قرار دارند.

محققان انگلیسی، روند عجیب چاقی در بین کودکان و نوجوانان این کشور را «بحران مطلق» نامیده‌اند و باور دارند این افزایش می‌تواند آمار سرطان، دیابت(Diabetes) و سکته‌های قلبی‌ را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

سازمان جهانی بهداشت هشدار می‌دهد، تا سال 2022 تعداد کودکان چاق و دچار اضافه‌وزن به 10 برابر افزایش خواهد رسید.

 

اگرچه دولت انگلیس توصیه کرده برای مقابله با چاقی دانش‌آموزان، آنها باید حداقل یک ساعت فعالیت جسمی داشته باشند، اما تنها 15 درصد از دختران و 22 درصد پسران 11 تا 15 ساله انگلیسی این توصیه را رعایت می‌کنند.

 

 

 

منبع: شفا آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار