موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1552
۲۷ مرداد ۱۳۹۵

شهریه مهدهای کودک ایلام افزایش یافت

آیت گوهری: بر اساس ابلاغ سازمان بهزیستی کشور، شهریه مهدهای کودک بر اساس امکانات این مراکز امسال حداقل 10 و حداکثر 15 درصد بیشتر از نرخ های سال قبل خواهد بود.

به گزارش کودک پرس     گوهری افزود: اعمال این نرخ از ابتدای شهریور اجرایی می شود و مهدهای کودک باید بر اساس قوانین مربوطه افزایش این نرخ را در موعد مقرر اجرا کنند.

گوهری تعداد مهدهای کودک فعال در این استان را 302 مرکز اعلام کرد که از این شمار، 101 مهد کودک در مناطق شهری و مابقی در روستاهای استان ایلام فعالیت دارند.

به گفته وی، بر اساس درجه بندی انجام گرفته از مجموع مهدهای کودک شهری استان ایلام یک مهد کودک سه ستاره، 10 مهد کودک 2 ستاره و مابقی نیز مهدهای یک ستاره یا یک ستاره مشروط هستند.

وی اجرای طرح یک وعده غذای گرم و تامین شهریه کودکان نیازمند، کمک به توسعه و تجهیز روستا مهدها و طرح ایجاد و گسترش مهدهای کودک در مناطق حاشیه ایی و آسیب زا را از جمله طرح های این اداره کل برای حمایت از مهدهای کودک استان برشمرد.

گوهری همچنین از عقد تفاهم نامه با مرکز علمی، کاربردی بهزیستی برای برگزاری دوره های آموزشی مصوب مقدماتی، تکمیلی و بازآموزی ویژه مربیان و مدیران مهدهای کودک خبر داد و گفت: این دوره ها از شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

 

منبع:   تابناک

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار