152836
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

سایه سنگین اوتیسم بر سر کودکان آمریکایی/ یک کودک از هر ۵۹ کودک مبتلا به اوتیسم است

نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها در آمریکا مشخص کرده است، آمار مبتلایان به اوتیسم در این کشور، سال گذشته به میزان ۱۵٪ افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی کودک پرس، نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها در آمریکا مشخص کرده است، آمار مبتلایان به اوتیسم در این کشور، سال گذشته به میزان 15٪ افزایش یافته است.

محققان دانشگاه راتگرز در ایالات متحده آمریکا ، اظهار کردند: اختلال طیف اوتیسم (ASD)در میان افراد هشت ساله افزایش یافته است.

 

همچنین، داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا حاکی از آن است که یک کودک از هر 59 کودک از اختلالات اوتیسم رنج می‌برد.

براساس پژوهش‌های جدید، ایالت نیوجرسی، بیشترین تعداد مبتلا به اوتیسم را دارد  و نسبت به دو سال قبل، 19 درصد افزایش یافته و از هر 34 کودک، یک نفر مبتلا به اوتیسم است.

به گفته کارشناسان، از هر 60 تا 70 تولد زنده در دنیا یک نفر مبتلا به اوتیسم است؛ کارشناسان زندگی ماشینی و عوامل ناشی از آن مانند استرس را در سیر صعودی ابتلا به این بیماری دخیل می‌دانند.

 

نتیجه یک مطالعه نشان می‌دهد زنانی که چاق یا دیابتی هستند، در صورتی که باردار شوند، بیش از مادران سالم با احتمال تولد نوزاد اوتیسمی روبرو خواهند بود.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار