152745
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷
گزارشی از ستاره‌ای که رصد نمی‌شود؛

پاهای بی‌رمق محمد صادق در انتظار کمک/ خیران، برای تنوع بخشیدن به دنیای یکنواخت این کودک همت کنید

محمد صادق بهرامی کودک ۴ ساله رودباری ساکن روستای عباس آباد ملارضا است که بیماری هپاتیت رمق را از پاهایش گرفته و دیگر توان حرکت ندارند، او برای رسیدن به دوستان خود دم‌پایی‌های پلاستیکی مادر را به دست می‌کند و خود را به هم سن وسالانش می‌رساند.

به گزارش کودک پرس ، معلولیت همیشه مادرزادی نیست کسانی هستند که بخشی از چرخه زندگی را با سلامت جسمانی طی می کنند و در میانه راه با اتفاق ناگهانی از حرکت باز می‌ایستند.

این ایستایی حرکت اما در افراد گرفتار در آن متفاوت است، پسربچه گزارشم کودک 4 ساله‌ای است که غروب یک روز سرد زمستانی هپاتیت (زردی)رمق را از پاهایش گرفت و مغزش را تنبل کرد. و این پایان ماجرا نبود ؛قطع ناگهانی عصب محمد صادق در پاهایش هم اثر کرد و این را وقتی فهمید که خود را برای بازی با هم سن و سالانش آماده می‌کرد.

محمد صادق بهرامی کودک 4ساله رودباری ساکن روستای عباس آباد ملارضا است که بیماری هپاتیت رمق را از پاهایش گرفته و دیگر توان حرکت ندارند،او برای رسیدن به دوستان خود دم پایی های پلاستیکی مادر را به دست می کند تا شاید بتواند از این طریق خود را برای بازی کردن به دیگر هم سن وسالانش برساند.

 

4سال از زندگی پر فراز و نشیب محمد صادق سپری شده و طی این چند سال تنها مادرش می‌داند بر او چه گذشت و بس، مادری که اسطوره عشق و دریای صبر است.

 

 

حدیثه بهرامی مادر این کودک گفت: محمد صادق تنها فرزند خانواده ما است،پدرش کارگر فصلی است و توان هزینه درمان محمد صادق را ندارد.

وی درباره روال درمانی پسرش با بیان اینکه از سال‌های اولیه این حادثه پیگیر دوا و درمان بوده است گفت: بارها او را برای معالجه به بندرعباس بردیم و هر بار مراجعه ما به دکتر هزینه‌ای سنگین را برایمان تراشید و با این شغل پدرش فقط یکی الی دوبار توانستیم برای درمان آن را به دکتر ببریم.

 

 

این مادر صبور ادامه داد: به گفته دکتر مویدی راه علاج محمدصادق تا هفت سالگی است و بعد از آن دیگر رمق به پاهای محمد صادق باز نخواهد گشت واین خیلی برایم سنگین تمام خواهد شد.

اینک این رسانه واسطه شده است تا با دست‌های پرمهرتان ضمن تامین یک سرپناه ایمن برای حرکت هزینه‌های درمانی او را تأمین کنید و به دنیای یکنواخت او تنوع بخشید.

علی ای حال،خانواده محمد صادق علاوه برا بیماری فرزندشان هر ثانیه دلهره این را دارند نکند زلزله ای بیاید و سقف خانه خشت گلی بر سرشان آور شود.

 

 

مردم نوعدوست ایران اسلامی می توانند برای بازدید و کمک به این کودک و خانواده محرومش با شماره ۰۹۳۷۴۶۴۱۱۶۱حدیثه بهرامی مادر محمد صادق تماس حاصل فرمایند.

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار