موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
149161
۱۵ فروردین ۱۳۹۷
بعد از برتری برابر ماکائو:

نناد ترونیک: یخ بسکتبالیست‎های نوجوان به‎موقع شکسته شد

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران با تاکید بر اینکه در تورنمنتی مانند قهرمانی آسیا، یخ بازیکنان باید در مسیر درستی شکسته شود، گفت: در اولین بازی ایران این اتفاق افتاد.

به گزارش کودک پرس ، تیم بسکتبال نوجوانان ایران سه شنبه نخستین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان را با پیروزی قاطع  ۱۴۸ بر ۴۵ مقابل ماکائو به پایان رساند.

بعد از این دیدار نناد ترونیک سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: خوشحالم که بازیکنان همگی سالم هستند و امروز خوب بازی کردند. اینکه در چنین تورنمنت هایی، یخ بازیکنان از همان ابتدا در مسیر درستی شکسته شود، خیلی مهم است و این در بازی امروز اتفاق افتاد. ما شروع خیلی خوبی در مسابقات داشتیم.

وی با بیان اینکه در اینگونه رقابت ها مهمترین مسئله برای هر تیمی دیدار بعدی است یادآور شد: باید به گام بعدی هم فکر کنیم. تیم ایران برای دیدار بعدی آماده است البته این دیدار سخت خواهد بود. در مورد تیم چین تایپه آنالیز لازم را داشته ایم.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان با تاکید بر اینکه این تیم باید با تمام انرژی دیدار برابر چین تایپه را برگزار کند، اظهارداشت: با تلاش وانگیزه می توانیم در زمین بازی به آنچه که می خواهیم، دست یابیم.

دیدار تیم های بسکتبال ایران و چین تایپه در روز سوم رقابت های قهرمانی آسیا برگزار می شود. این رقابت ها در فوشان چین جریان دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار