موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
148886
۱۲ فروردین ۱۳۹۷

اعزام چهار وزنه بردار نوجوان دختر به ازبکستان برای کسب سهمیه المپیک

طبق برنامه قرار است برای نخستین بار چهار دختر وزنه بردار راهی مسابقات نوجوانان آسیا در ازبکستان شوند.

به گزارش کودک پرس ، مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا قرار است ( ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت) در ازبکستان برگزار شود.

با توجه به اینکه مسابقات رده نوجوانان برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان محسوب می شود، بنابراین طبق برنامه ریزی های به عمل آمده قرار است برای نخستین بار دختران کشورمان به این مسابقات برون مرزی اعزام شوند.

این در حالی است که ایران در بخش پسران موفق به کسب هر ۲ سهمیه شده و حالا قرار است شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان در بخش دختران امتحان کند.

پیش از این پنج دختر در اردوی تیم ملی حضور داشتند که البته یک نفر از آنها دچار آسیب دیدگی شده و اکنون چهار نفر در اردو حاضرند. قرار است در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید این چهار نفر به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند.

در این مسابقات چهار تیم اول مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان می توانند یک سهمیه المپیک را که در کشور آرژانتین برگزار می شود کسب کند.

همچنین رکوردگیری تیم ملی نوجوانان و جوانان پسر قرار است روز چهارشنبه هفته جاری در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود تا نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در ازبکستان مشخص شوند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار