موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/کودک پلاس
147389
۲۷ اسفند ۱۳۹۶

قاووق: کسانی که کودکان یمنی را می‌کُشند هیتلر عصر کنونی هستند

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با اشاره به جنایات سعودی‌ها در یمن اعلام کرد: کسانی که زنان و کودکان و سالخوردگان را در یمن می‌کُشند هیتلر دوران و عصر کنونی هستند.

به گزارش کودک پرس به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: کسانی که مرتکب کشتار زنان و کودکان و سالخوردگان در یمن می شوند و این کشور را به دریایی از خون تبدیل کرده اند و مردم فقیر یمن را محاصره کرده اند، هیتلر دوران هستند زیرا در راستای کینه توزی و ایجاد نفرت حرکت می کنند و پولهایی هزینه می کنند تا ملتها را به جان یکدیگر بیندازند. ایران به عراق و سوریه در مقابله با داعش کمک کرد و اگر کمک و جانفشانی ایرانی ها نبود داعش بر کشورهای حوزه خلیج فارس مسلط می شد و به اعماق اروپا می رسید.

وی افزود: عربستان در امور داخلی لبنان دخالت می کند و لبنانی ها را به جان یکدیگر می اندازد و آنها را علیه یکدیگر تحریک می کند و حالت دودستگی و تفرقه میان لبنانی ها ایجاد می کند و لبنان را به دور جدیدی از فتنه داخلی سوق می دهد. سعودی ها با دخالت در انتخابات پارلمانی و تشکیل فهرست و حمایت از نامزدها برای مقابله با حزب الله می خواهد که معادلات سیاسی داخلی را تغییر دهد و باخت خود را در عراق و یمن و سوریه جبران کند اما به هر اندازه که تلاش کند معادلات سیاسی داخلی لبنان ذره ای تغییر نخواهد کرد و سعودی ها جز نا امیدی چیزی به دست نخواهند آورد.

 

قاووق با اشاره به رزمایش گسترده میان ارتش رژیم صهیونیستی و آمریکا آنرا به مثابه اذعان صهیونیستها به توان مقاومت دانست و گفت: اسرائیل توان رویارویی با موشک های مقاومت را ندارد و نمی تواند به تنهایی با حزب الله مقابله کند. مقاومت امروز مانع اساسی در برابر گسترش طرح های اسرائیل در منطقه است و دشمن صهیونیست را می ترساند.

 

وی بیان کرد: سعودی ها برای معامله بزرگ قرن مقدمه چینی می کنند و عادی سازی با صهیونیستها را ترویج می کنند. مقاومت به مثابه دژ امت محسوب می شود و سعودی ها در راستای فرسوده کردن توان امت اسلامی ، نزدیک شدن به اسرائیل و دشمنی با ملت های منطقه حرکت می کنند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار