موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
14700
۰۸ دی ۱۳۹۵

برگزاری مانور مقابله با بلایای طبیعی در یک مهد کودک

این مانور با با همکاری اداره بهزیستی و با هدف آموزش و کاهش اثرات بلایای طبیعی در زمان حوادث و سوانح و از طرفی درونی کردن این آموزشها در کودکان و نونهالان در مهد کودک شادی آفرین سوران برگزار گردید .

به گزارش کودک پرس دین محمد جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان از برگزاری مانور مقابله با حوادث و کاهش اثرات بلایای طبیعی در سیب و سوران خبر داد.
وی افزود : این مانور با با همکاری اداره بهزیستی و با هدف آموزش و کاهش اثرات بلایای طبیعی در زمان حوادث و سوانح و از طرفی درونی کردن این آموزشها در کودکان و نونهالان در مهد کودک شادی آفرین سوران برگزار گردید .

جهاندیده ادامه داد: مانور با شعار آگاهی از خطرات طبیعی، ارتقاء تاب آور جامعه، زمینه آموزش پناهگیری، امداد و کمکهای اولیه، خروج اضطراری، اطفاء حریق و تمرین حمل مصدوم با استفاده از نونهالان در راستای کمک به هم نوع و آموزش به مرحله اجرا در آمد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان با اشاره به اینکه در مرحله اول مانور نونهالان در مکان‎های امن قرار گرفتند تا از حوادث به دور باشند، اظهار داشت: آموزشهای جمعیت هلال احمر مختص سنین خاصی نبوده و همه سنین مختلف میتوانند متناسب با سن و میزان تحصیلات از آموزشهای جمعیت هلال احمر بهرمند شوند.

جهاندیده انجام این مانورها را در راستای آگاهی نونهالان و گامی برای آگاهی اعضای جامعه دانست و گفت: محوریت مانور، آموزش اصول آمادگی، آرامش و پناهگیری است.

وی در پایان گفت:  این آموزشها به صورت ویژه  دراین ایام در سطح مدارس، حوزه های علمیه، مکاتب، دانشگاهها و عموم مردم در حال برگزاری می باشد .

 

 

منبع: دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار