موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
14646
۰۷ دی ۱۳۹۵

ایستگاه آموزش سلامت و اتاق مادر و كودك در راه آهن اهواز

راه اندازی اتاق مادر و کودک و ایستگاه آموزش سلامت در ایستگاه راه آهن اهواز ، از جمله مصوبات مهم جلسه بود.
به گزارش کودک پرس با هدف جلب و توسعه همکاری های بین بخشی نشستی با حضور مهندس مهرداد شریفی –رییس مرکز بهداشت غرب اهواز ، عبدالکریم درویش زاده-مدیرکل راه‌آهن جنوب ، مسئول واحدهای سلامت خانواده و جمعیت و آموزش سلامت مرکز بهداشت و جمعی از مدیران راه آهن در دفتر مدیر کل  راه آهن برگزار گردید.
در آغاز این نشست ، مهندس مهرداد شریفی –رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان رسالت مرکز بهداشت در حفظ ، تامین و ارتقای سلامت شهروندان و معرفی برنامه تحول سلامت، اهمیت جلب مشارکت ادارات ، سازمانها و نهادهای تاثیرگذار را در سلامت مردم برشمرد و ابراز امیدواری کرد : راه آهن جنوب، یک «محیط حامی سلامت» برای توانمندسازی شهروندان و مسافران در مراقبت از خود باشد.
 سپس عبدالکریم درویش زاده-مدیرکل راه‌آهن جنوب، ضمن استقبال از سخنان مهندس شریفی، گفت: ما آمادگی کامل داریم تا گامهای محکم و ارزشمندی در سلامت شهروندان و مسافران برداریم البته اذعان داریم که عقب ماندگی ها و کم و کاستی های بسیاری وجود دارد اما تلاش می کنیم به جایگاه مورد انتظار و مطلوب  دست یابیم.
در ادامه جلسه در مورد زمینه های مشترک همکاری، بحث و تبادل نظر انجام شد.
راه اندازی اتاق مادر و کودک و  ایستگاه آموزش سلامت در ایستگاه راه آهن اهواز ، از جمله مصوبات مهم جلسه بود.
بازدید منظم از ایستگاهها و قطارها و نیز برنامه ریزی بازدید میدانی مشترک با حضور نمایندگان شهرداری، محیط زیست، مرکز بهداشت و راه آهن جهت حل مشکلات بهداشتی حریم راه آهن از دیگر مصوبات جلسه بود.
همچنین برنامه ریزی جهت آموزش و سنجش سلامت کارکنان راه آهن ، برگزاری جلسات توانمندسازی برای خانواده های کارکنان و نیز همکاری در انجام معاینات ادواری کارکنان ، از جمله خدماتی است که  مرکز بهداشت غرب اهواز در راستای ارتقای سلامت کارکنان راه آهن در آینده نزدیک اجرایی خواهد کرد.
 پس از جلسه نیز ، رییس مرکز بهداشت غرب اهواز و هیئت همراه،  بازدید میدانی از ایستگاه راه آهن انجام دادند.
منبع:    بدرپرس
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار