145895
۲۰ اسفند ۱۳۹۶

ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شد/ ۳ نوجوان در راه کسب سهمیه المپیک

پس از برگزاری آخرین مرحله از رقابت‌های درون اردویی تیم تکواندوی نوجوانان پسر کشورمان و با اعلام کادرفنی، ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی جهان اعلام شد.

به گزارش کودک پرس ، پس از برگزاری آخرین مرحله از رقابت‌های درون اردویی تیم تکواندوی نوجوانان پسر کشورمان و با اعلام کادر فنی در نهایت اعضای تیم کشورمان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان جهان 2018 مشخص شدند.

بر همین اساس حامد اصغری در وزن 63- کیلوگرم، علی اشکوریان در وزن 73- کیلوگرم و محمد خانی در وزن 73+ کیلوگرم نفرات شرکت‌کننده در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان خواهند بود.

حسین لطفی در وزن 45- کیلوگرم، آرین آرش در وزن 48- کیلوگرم، امیر ولی‌پور در وزن 51- کیلوگرم، امیرسینا بختیاری در وزن 55- کیلوگرم، حامد اصغری در وزن 59- کیلوگرم، عرفان مرادی در وزن 63- کیلوگرم، محمدمهدی عمادی در وزن 68- کیلوگرم، علی اشکوریان در وزن 73- کیلوگرم، محمدعلی خسروی در وزن 78- کیلوگرم و نیما مهرعلی در وزن 78+ کیلوگرم اعضای تیم تکواندوی نوجوانان کشورمان را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل می‌دهند.

 

نوجوانان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان 2018 با هدایت محمدرضا زوار به‌عنوان سرمربی و تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان زیر نظر وحید عبدالهی به‌عنوان سرمربی، رشید فتاحی به‌عنوان مربی و وحید ناصری به‌عنوان مربی بدنساز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

 

مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک جوانان و دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان 2018 فروردین ماه و به میزبانی تونس برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار