144443
۱۴ اسفند ۱۳۹۶
طی حکم دادگاه قانون اساسی؛

ممنوعیت آموزش زبان انگلیسی برای دانش‌آموزان ابتدایی در کره جنوبی

دولت کره‌جنوبی در سال ۲۰۱۶ در راستای یک حکم دادگاه قانون اساسی، اقدام به ممنوعیت آموزش زبان انگلیسی برای دانش‌آموزان کلاس‌های اول و دوم در مدارس ابتدایی کرد تا تأثیرات منفی یادگیری زودهنگام انگلیسی را کاهش دهد.

به گزارش کودک پرس ، این ممنوعیت بخشی از یک سیاست بوده که طبق اعلام دولت، در راستای یک حکم دادگاه قانون اساسی در سال ۲۰۱۶ است. این سیاست مبتنی بر این است که تدریس زبان انگلیسی ممکن است مانع تسلط دانش‌آموزان به زبان کره‌ای شود.

کوان جی-یونگ، مدیر بخش سیاست‌های آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان در وزارت آموزش و پرورش کره‌جنوبی به الجزیره گفت: به گفته بسیاری از کارشناسان آموزش زبان انگلیسی و عصب‌شناسان، سن مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم، کلاس سوم است.

 

وی ادامه داد: شروع آموزش زبان دوم در پیش‌دبستانی خیلی زود است. قبل از آن، مهارت‌های اجتماعی و توسعه شناختی باید محقق شود. بسیاری از والدین فکر می‌کنند یادگیری زبان دوم هر اندازه زودتر شروع شود، بهتر است.

علاوه بر این ممنوعیت، وزارت آموزش و پرورش کره‌جنوبی از والدین خواسته است که با زبان انگلیسی به عنوان یک زبان دوم برخورد کنند.

 

مدیر بخش سیاست‌های آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان در وزارت آموزش و پرورش کره‌جنوبی گفت: مهم است که والدین، زبان انگلیسی را به عنوان یک زبان دوم تلقی کنند. کودکان کره‌ای به علت فشار آکادمیک در معرض شرایط یادگیری استرس‌زا قرار می گیرند و این شرایط حتی قبل از تولد آنها شروع می‌شود.

وی تصریح کرد: وزارتخانه تلاش می‌کند برنامه‌ها و سمینارهایی را برای والدین برای بهبود درک از آموزش زبان انگلیسی برگزار کند.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار